Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42946 - 2014 data 06.02.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, fax. 91 4809575.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
- W ogłoszeniu jest: 1.Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu inwentaryzacji lub projektu w branży architektonicznej lub konstrukcyjnej dla budynków o powierzchni użytkowej min. 2 500 m2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.2.Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób:Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.3.W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.
- W ogłoszeniu powinno być: 1.Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej dwóch usług, każda polegająca na wykonaniu inwentaryzacji lub projektu w branży architektonicznej lub konstrukcyjnej dla budynku o powierzchni użytkowej min. 2 500 m2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.2.Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób:Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
3.W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
- W ogłoszeniu jest: określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Wykaz zawierający co najmniej dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w którym wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej dwóch usług, każda polegająca na wykonaniu inwentaryzacji lub projektu w branży architektonicznej lub konstrukcyjnej dla budynku o powierzchni użytkowej min. 2 500 m2 wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.
- W ogłoszeniu powinno być: określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Wykaz zawierający co najmniej dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w którym wykaże wykonanie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej dwóch usług, każda polegająca na wykonaniu inwentaryzacji lub projektu
w branży architektonicznej lub konstrukcyjnej dla budynku o powierzchni użytkowej min. 2 500 m2 wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane
w wykazie ww. usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Dział Inwestycji i Rozwoju, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Dział Inwestycji i Rozwoju, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.16).
- W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego: AR/20/03/2014.2. Otwarcie ofert nastąpi 18.02.2014 r. w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji i Rozwoju o godz. 11.00. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów rozdziału XIV SIWZ.3.Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto.4.Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, a wartość tej części wynosi poniżej 14 000 Euro.
- W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego: AR/20/03/2014.2. Otwarcie ofert nastąpi 19.02.2014 r. w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji i Rozwoju o godz. 11.00. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów rozdziału XIV SIWZ.3.Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto.4.Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, a wartość tej części wynosi poniżej 14 000 Euro.