Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510089582-N-2019 z dnia 09-05-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty budowlane polegające na wykonaniu (dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521401-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540052080-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu (dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 02/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na wykonaniu (dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie wraz z jego podłączeniem, dokonaniem niezbędnych regulacji i ustawień, uruchomieniem, instruktażem, przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji i pozyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającej urządzenie do użytkowania. 2. Szyb windowy murowano-żelbetowy został już wykonany przez Zamawiającego na wcześniejszym etapie realizacji przebudowy budynku. Zaleca się wizję lokalną w celu stwierdzenia niezbędnego zakresu ewentualnych robót towarzyszących, które Wykonawca będzie musiał ująć w swojej Ofercie. Wykonawca wykonana dźwig osobowy w szybie windowym takim, jaki został wykonany przez Zamawiającego, bez konieczności wprowadzania żadnych modyfikacji lub poprawek szybu windowego, chyba że zostaną one wykonane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 3. Parametry szybu windowego: Szyb o wymiarach: 204x160 cm (głębokość x szerokość), głębokość podszybia – 130 cm, wysokość nadszybia 360 cm. Szyb windowy wentylowany grawitacyjnie, na zewnątrz budynku. Kratka wentylacyjna w szybie windowym o powierzchni 1% przekroju szybu. Otwory drzwiowe na przystankach nr 1, 2, 3, 4: 112x220 cm (szerokość x wysokość). Otwór drzwiowy na najwyższym przystanku: 153x220 cm. Podane wymiary są orientacyjne. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie rzeczywistych dokładnych pomiarów przed rozpoczęciem produkcji i montażu. 4. Dźwig osobowy ma być wykonany zgodnie ze specyfikacją przedstawioną w Rozdziale III pkt 4 SIWZ. Uwaga 1: Roboty objęte zamówieniem zostały wykazane w Przedmiarze Robót (zał. nr 8 do SIWZ), jednakże ilości i normy zużycia materiałów czy nakładu pracy przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Uwaga 2: Zamawiający informuje, że podczas wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, w budynku prowadzone będą również inne roboty budowlane i instalacyjne, wykonywane przez wykonawców wyłonionych w ramach innych przetargów na roboty budowlane. W celu zapewnienia właściwej koordynacji prac zostaną przez Zamawiającego wprowadzone wspólne narady koordynacyjne. 5. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5

Dodatkowe kody CPV: 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 149897.39
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Schindler Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Postępu 12A
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 113775.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113775.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161478.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych