Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Ogłoszenie nr 510109205-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Wykonanie zagospodarowania terenu oraz przyłączy i instalacji zewnętrznych w branży sanitarnej i elektrycznej, związanych z budowanym budynkiem przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie, w ramach inwestycji „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - etap II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających (CEOP)" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540334-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zagospodarowania terenu oraz przyłączy i instalacji zewnętrznych w branży sanitarnej i elektrycznej, związanych z budowanym budynkiem przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie, w ramach inwestycji „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - etap II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 02/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu oraz przyłączy i instalacji zewnętrznych w branży sanitarnej i elektrycznej, związanych z budowanym budynkiem przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie, w ramach inwestycji „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - etap II. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia do wykonania są następujące zakresy robót: a. Zewnętrzna instalacja i przyłącze wody: i. Wg projektu z 02.2020 - w tym rozbiórka fragmentu istniejącego wodociągu woD80 przy zachodniej granicy działki oraz wykonanie odcinków i urządzeń nowych, od studni wodomierzowej W2.1 (włącznie ze studnią i jej wyposażeniem), włącznie do: zasilenia budynku CEOP (do zasuwy Z znajdującej się za punktem W5.1; zasuwa już wykonana), hydrantów HP1, HP2 i HP3 (włącznie z wykonaniem hydrantów), króciec zaślepiony W7.3, króciec zaślepiony W6.1 oraz podłączenie istniejącej instalacji wody W7.1. ii. Wg projektu z 05.2012 - od włączenia do sieci ulicznej punkt w1 do studni wodomierzowej wykonanej zgodnie z projektem z 02.2020. b. Zewnętrzna instalacja i przyłącze kanalizacji sanitarnej: i. Wg projektu z 02.2020 - wykonanie odcinków, studni i urządzeń, w tym fragmenty kanalizacji grawitacyjnej od (istniejącej) studni S3 przy budynku CEOP, do przepompowni ścieków PS (z zawartymi w niej urządzeniami włącznie), wraz z fragmentem od studni S5.1 do studni S4, a także kanalizacji tłocznej dwuprzewodowej od przepompowni ścieków PS do studni rozprężnej S13.1. ii. Wg projektu z 05.2012 - wykonanie odcinków, studni i urządzeń od studni rozprężnej S13.1 do studni S13 i dalej do granicy działki oraz fragment przyłącza do istniejącej studni w drodze publicznej. c. Zewnętrzne instalacje i przyłącze elektroenergetyczne: i. Wg projektu z 02-03.2018 - wykonanie WLZ od projektowanego złącza ZK-PP przy granicy działki (wg opracowania Enea Operator) wraz z wykonaniem podłączenia, do wolnostojącego złącza ZK-4R przy ścianie budynku (wraz z wykonaniem, wyposażeniem i podłączeniem tego złącza); wykonanie podłączenia istniejącej rozdzielni głównej budynku CEOP (znajduje się wewnątrz budynku - należy wprowadzić kabel za pomocą istniejących przepustów podziemnych, na odległość ok. 15 m); wykonanie projektowanej rozdzielni oświetlenia zewnętrznego SO-ZEW wraz z doprowadzeniem zasilania, podłączeniem i wyposażeniem jej (wykonać wewnątrz budynku, w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej - kable wprowadzić za pomocą istniejących przepustów podziemnych, na odległość ok. 15 m); wykonanie zasilania projektowanej rozdzielni przepompowni ścieków (trasa wg projektu z 07.2012). ii. Wg projektu z 07.2012 - wykonanie rozdzielni pompowni (trasa kabla także wg tego projektu), wraz z wyposażeniem i podłączeniem; podłączenie urządzeń w przepompowni (sama przepompownia – zgodnie z projektem instalacji sanitarnych z 02.2020). iii. Wg projektu z 07.2012 - wykonanie oświetlenia zewnętrznego na odcinkach od E9 do E6, od E15 do E29 oraz od E26 do E38, wraz ze wszystkimi urządzeniami, studniami itp. występującymi na trasie wg tego projektu; podłączenie do rozdzielni oświetlenia zewnętrznego w budynku CEOP - wg projektu z 02-03.2018. iv. Wg projektu z 02-03.2018 - wykonanie podłączenia oświetlenia zewnętrznego do rozdzielni w budynku CEOP, od punktu eN5 do punktu eN9; wykonanie fragmentu oświetlenia zewnętrznego na odcinku od eN5 do eN7. d. Zewnętrzna kanalizacja branży teletechnicznej: i. Wg projektu z 02.2018 i 08.2012 - wykonanie kanalizacji kablowej teletechnicznej wraz ze studzienkami teletechnicznymi na odcinku od budynku CEOP poprzez studzienki eT2, poprzez studnię S1/2 do istniejącej studni S1/3, a także od studzienki eT2 do studni S2; studnię S1/3 wymienić na nową studnię typu SK12; nie wykonywać po drodze studzienek S1 i S1/1, oraz fragmentu kanalizacji kablowej odchodzącej do innych planowanych w przyszłości budynków. W ramach wykonania kanalizacji należy zastosować studzienki typu SKR-1. Jeśli znajdują się w miejscu projektowanych dróg/parkingów/placów – zastosować należy pokrywę klasy D-400. W celu wykonania całej wykonywanej kanalizacji zastosować rurę HDPe 40/3,7 z wewnętrzną warstwą poślizgową. W połowie głębokości wykopów umieścić znaczniki „UWAGA! KABEL ŚWIATŁOWODOWY”. Otwory w wykorzystanych rurach HDPe oraz niewykorzystaną rurę HDPe należy zabezpieczyć zabezpieczeniem wodo- i gazoszczelnym. e. Drogi, place, chodniki, utwardzenia terenu: i. Wykonanie robót ziemnych, krawężników, obrzeży, podbudów, nawierzchni, schodków terenowych do budynku CEOP, opaski żwirowej wokół budynku CEOP – zgodnie z projektem, dla obszaru wskazanego na załączniku graficznym nr 8 do SIWZ rys. 1 – jako „Zakres wykonania zagospodarowania docelowego”. Uwaga – wersja ostateczna planowanego układu nawierzchni powstała po wykonaniu projektu budynku CEOP z 02.2018, ale należy rozpatrywać wszystkie opracowania kompleksowo: projekt w wersji pierwotnej z 05.2012 oraz zmieniające go projekty z 10.2012 i właśnie projekt budynku CEOP z 02.2018. Uwaga – drogę pożarową oraz plac po zachodniej stronie budynku – mimo braku tego na przekrojach konstrukcyjnych – należy obramować krawężnikami prostymi wystającymi 15x30x100. ii. Wykonanie niwelacji terenu oraz utwardzenia gruntu płytami drogowymi na podsypce piaskowej, dla obszaru wskazanego kolorem czerwonym na załączniku graficznym nr 8 do SIWZ rys. 1 – jako „Utwardzenie terenu płytami drogowymi 3x1,5m”. f. Ukształtowanie terenu i zieleń: i. Niwelacja i ukształtowanie części terenu działki nr 28/8 – dla obszaru wskazanego kolorem zielonym na załączniku graficznym nr 8 do SIWZ rys. 1 na fragmencie oznaczonym jako „Zakres wykonania zagospodarowania docelowego” – rozbiórka starego płotu, demontaż płyt betonowych, skucie wylewek betonowych, wyrównanie terenu, wywóz gruzu i odpadów (płyty drogowe odzyskane w całości i nadające się do powtórnego wykorzystania – należy złożyć na terenie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym), rozbiórka pozostałych elementów infrastruktury naziemnej z wywozem gruzu do utylizacji, wywóz nadwyżki urobku ziemnego z niwelacji do utylizacji, obsypanie ziemią urodzajną na gr. 5 cm, wyrównanie, wykonanie trawnika i zwałowanie. Uwaga – teren istniejący przyległy do granic zakresu wykonywanego zagospodarowania terenu – jeśli jest na wyższej rzędnej od wykonanych utwardzeń terenu – ukształtować w taki sposób, aby woda opadowa nie zalewała wykonanych dróg, placów, chodników – wykonać naturalne powierzchniowe odwodnienie terenu zgodnie z poziomami terenów przyległych. ii. Wycinka drzew kolidujących z planowanymi utwardzeniami terenu oraz z planowanym przejazdem między działkami 28/8 i 29, na podstawie dokonanego przez Zamawiającego zgłoszenia wycinki drzew. iii. Wykonanie nasadzeń drzew: grab pospolity odm. Columnaris 6 szt. i głóg pośredni odm. Paul’s Scarlet 6 szt. – wg załącznika do decyzji zezwalającej na wycinkę z dnia 27.02.2019 stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, a także grab pospolity odm. Columnaris 10 szt. – wzdłuż ogrodzenia frontowego; do nasadzeń wykorzystać egzemplarze drzew o wys. 2-2,5 m oraz obwodzie pnia min. 18-22 cm. g. Mała architektura: i. Wykonanie przed budynkiem CEOP koszy na śmieci, ławek, donic, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu z 02.2018, a także wycieraczki zewnętrznej systemowej przed wejściem głównym do budynku – 2x2m, na profilach aluminiowych z wkładami gumowymi. h. Ogrodzenie terenu i. Częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia terenu (na granicy działki 28/8 i 29 betonowe, od strony ulicy z blachy trapezowej oraz z siatki na słupkach stalowych) – w zakresie określonym kolorem błękitnym na załączniku graficznym nr 8 do SIWZ rys. 1. ii. Wykonanie nowego ogrodzenia terenu zgodnie z projektem z 05.2012 – w zakresie określonym kolorem błękitnym na załączniku graficznym nr 8 do SIWZ rys. 1, od strony ulicy – z jedną różnicą – w miejscu projektowanej przesuwnej bramy 6m należy wykonać ogrodzenie – Zamawiający rezygnuje z bramy w tej lokalizacji na tym etapie inwestycji. Uwaga – jeżeli jakikolwiek punkt powyższego opisu przedmiotu zamówienia jest rozbieżny w stosunku do rozwiązań projektowych (np. typ rur kanalizacji kablowej itp.), wówczas zapisy te są nadrzędne w stosunku do dokumentacji projektowej. Należy takie roboty wykonać zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, a zmiany nanieść na dokumentację powykonawczą jako nieistotne w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym wykopy, zabezpieczenia wykopów, odwodnienie i pompowanie wody gruntowej i opadowej, rury osłonowe, rozbiórki przeszkód podziemnych i naziemnych, ewentualne zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej i nadziemnej, zabezpieczenie drzew i obiektów istniejących, ewentualne przeciski, rozbiórki nawierzchni istniejących oraz odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego (nie licząc nawierzchni będących do wykonania w ramach zamówienia zgodnie z projektem. Ponadto należy też uwzględnić niezbędne uzgodnienia z gestorami sieci oraz zarządcą dróg publicznych lub terenów należących do miasta (i ewentualne koszty z tym związane), w tym w szczególności tymczasowe odcięcie danego medium, odbiory techniczne z gestorem sieci lub innymi służbami technicznymi, zajęcie drogi lub wynajęcie terenu miejskiego itp. Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany dokonać odpowiednich odbiorów technicznych wykonanych przyłączy i instalacji, ze szczególnym uwzględnieniem odbiorów przez służby zewnętrzne oraz operatorów poszczególnych elementów infrastruktury, takie jak ZWiK Szczecin oraz Enea Operator – zgodnie z przepisami odrębnymi oraz wydanymi warunkami technicznymi przyłączeń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną wykonywanych robót, w tym w szczególności wykonać zgodną z przepisami odrębnymi (prawo budowlane, prawo geodezyjne) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonywanych przyłączy i instalacji zewnętrznych oraz elementów zagospodarowania terenu. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Projektach Wykonawczych stanowiących załączniki nr 10.1 - 10.4 do SIWZ, oraz zgodnie z Projektami Budowlanymi stanowiącymi załączniki nr 11.1 - 11.3 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarach Robót, stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ. Wymienione załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr zał. nr 12, zał. nr 11.1 - 11.3, zał. nr 10.1 - 10.4, zał. nr 13. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z projektantem. Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany roboty branżowe (przyłącza i instalacje sanitarne i elektryczne) wykonywać z uwzględnieniem wydanych warunków technicznych przyłączy (zał. nr 14.1 i 14.2 do SIWZ). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności lub braków w Projektach wykonawczych, względem warunków technicznych, Wykonawca jest zobligowany nieścisłości zgłosić i wyjaśnić z Zamawiającym oraz odpowiednim branżowo Inspektorem nadzoru. Zamawiający wyjaśnia, że całość robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach niniejszego postępowania jest opisana złożoną dokumentacją projektową, która wykonywana była etapowo, często też projekty były wykonywane jako zamienne, a więc dokonywane były zmiany projektów wcześniej wykonanych. Całość robót opisanych w Projekcie o nazwie „Polski Ośrodek Szkoleniowy Ratownictwa Morskiego w Szczecinie” stanowi ogół zamierzenia inwestycyjnego zaplanowanego na całym terenie przy ul. Dębogórskiej, należącym do Akademii Morskiej w Szczecinie. Na podstawie tego projektu Zamawiający uzyskał pierwsze decyzje o pozwoleniu na budowę. Roboty planowane do wykonania w ramach niniejszego postępowania, opisane powyżej w Opisie przedmiotu zamówienia, a także oznaczone graficznie w załączniku nr 8 do SIWZ, stanowią tylko fragment całości i są w dużej mierze określone kolejnymi dokumentacjami technicznymi (w tym np. większość zakresu instalacji i przyłączy sanitarnych i elektrycznych). Kolejne dokumentacje stanowiły podstawy do uzyskania przez Zamawiającego decyzji zmieniających pierwotne pozwolenie na budowę. W związku z powyższym załączoną dokumentację projektową należy rozpatrywać kompleksowo, ze szczególnym uwzględnieniem opracowań najnowszych. W przypadku braku pewnych informacji w nowszych projektach (np. część dróg i utwardzeń), roboty należy wykonywać wg dokumentacji pierwotnej, która w tym zakresie nie ulegała zmianom w trakcie wykonywania projektów zamiennych. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarach robót (Zał. nr 13 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 4. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4

Dodatkowe kody CPV: 45112730-1, 45236000-0, 45112710-5, 45231300-8, 45232000-2, 45231000-5, 45231400-9, 45315300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1598269.92
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. BUDMAR Marek Niedośpiał
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Duńska 94/6
Kod pocztowy: 71-795
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1869600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1869600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2595300.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych