|
Ogłoszenie nr 510156999-N-2020
z dnia 20-08-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty rozbiórkowe wewnętrzne w budynku
dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul.
Willowej 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561016-N-2020 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Roboty rozbiórkowe
wewnętrzne w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w
Szczecinie przy ul. Willowej 2 Numer
referencyjny(jeżeli dotyczy): AR/262- 04/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
1. Przedmiotem
zamówienia jest Wykonanie robót rozbiórkowych wewnętrznych w budynku
dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul.
Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
rozbiórkowych wewnętrznych w budynku dawnej sali sportowej na terenie
Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, na podstawie
inwentaryzacji oraz ekspertyzy technicznej opracowanej w 05.2020 r. przez
Pracownię Projektową Portal-PP Sp. z o.o. Sp. K. W szczególności w ramach
przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie poniżej wymienione roboty
rozbiórkowe/demontażowe, wraz z transportem poziomym i pionowym w obrębie
placu budowy oraz wywiezieniem do utylizacji gruzu/śmieci/odpadów: a.
utylizacja mebli znajdujących się w biurach, w tym ławek, stołów, biurek,
regałów, szaf, wieszaków, b. demontaż drabinek, koszy do gry z tablicami,
tablicy wyników, bramki, banera, siatki zabezpieczającej okna, uchwytów na
flagi i innych elementów wyposażenia sportowego – w pomieszczeniu sali
gimnastycznej, w zakresie osi 1-3/C-G (nie w całej sali), c. utylizacja
dywanów i wykładzin leżących na podłogach pomieszczeń, d. demontaż opraw
oświetleniowych, gniazd, włączników, rozdzielnic, dzwonków lekcyjnych i
innych urządzeń elektrycznych i elektronicznych – w zakresie całego
zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, e. rozbiórka
przewodów, tras kablowych, korytek elektrycznych, puszek, skrzynek, peszli
– w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3,
f. demontaż grzejników, hydrantów, zaworów, armatury, umywalek, pisuarów,
natrysków, toalet, luster, g. rozbiórka rur i pozostałych urządzeń
instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej i centralnego ogrzewania – w
zakresie całego zaplecza (oprócz wyposażenia węzła cieplnego) i fragmentu
sali sportowej w osiach C-G/1-3 (oprócz rur spustowych odwodnienia dachu
sali), h. demontaż wentylatorów, central wentylacyjnych, anemostatów,
wywietrzaków oraz kanałów wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej – w
zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, i.
rozbiórka przegrodzeń z siatki wraz z ich podkonstrukcją (oprócz
wygrodzenia węzła cieplnego), j. demontaż krat w oknach wewnętrznych
pomiędzy pomieszczeniami trenerów a salą sportową, k. rozbiórka
przepierzeń, zabudów oraz obudów ścian wykonanych z drewna oraz z płyt
drewnopochodnych wraz z podkonstrukcją, l. rozbiórka naświetli z luksferów
pomiędzy szatniami, m. rozbiórka wewnętrznej stolarki okiennej oraz
drzwiowej, wraz z ościeżnicami, opaskami, ramami, parapetami, progami, n.
rozbiórka zewnętrznej stolarki drzwiowej – zaplecze oraz sala sportowa,
wraz z ramami, ościeżnicami i progami, o. rozbiórka zewnętrznej stolarki
okiennej, oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w ścianach
zewnętrznych zaplecza, p. demontaż sufitów podwieszanych z listew
blaszanych wraz z ich podkonstrukcją stalową montowaną do dachu budynku
(żadne elementy konstrukcyjne dachu nie podlegają rozbiórce), q. rozbiórka
listew przypodłogowych oraz parkietu na sali sportowej w zakresie od osi
1. do linii 1m za osią 3., r. rozbiórka listew przypodłogowych oraz warstw
wykończeniowych posadzek w pomieszczeniach zaplecza, w tym płytki
ceramiczne, parkiety klejone, płytki PCV klejone, wykładzina PCV rulonowa
klejona, s. demontaż obramowania wnęki podłogowej ze stalowych kątowników,
w pomieszczeniu nr 32 na zapleczu, t. rozbiórka wszystkich murowanych
ścian wewnętrznych zaplecza, w tym ścian oddzielających zaplecze od sali
sportowej – bez uszkodzenia konstrukcyjnych słupów stalowych, u. skucie
tynków oraz okładzin ceramicznych stanowiących wewnętrzne wykończenie
ścian zewnętrznych zaplecza, v. skucie warstwy betonowej wylewki
podkładowej o średniej grubości 8 cm, znajdującej się pod warstwami
wykończeniowymi posadzek – dotyczy pomieszczeń zaplecza (oprócz węzła
cieplnego) oraz sali gimnastycznej w rejonie zdemontowanego wcześniej
parkietu, w. usunięcie warstwy izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej
(papa na lepiku), znajdującej się pod warstwami skutej wcześniej wylewki
podkładowej, x. skucie wierzchu (na wys. ok. 10 cm) odsłoniętych ścianek
żelbetowych podposadzkowego kanału wentylacyjnego, znajdującego się pod
parkietem sali sportowej, od osi 1. do 3. W ramach przedmiotu zamówienia
należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym roboty
zabezpieczające odpowiednie warunki BHP, wprowadzenie niezbędnych środków
bezpieczeństwa umożliwiających bezpieczną pracę, wykonanie ogrodzenia
placu budowy i innych niezbędnych środków zabezpieczających przed dostępem
osób trzecich, wykonanie zabezpieczeń konstrukcji stalowych i
pozostających ścian murowanych oraz posadzek, wykonanie szczelnego
zabezpieczenia przed uszkodzeniami i zabrudzeniami urządzeń węzła
cieplnego, demontaż i ponowny montaż ewentualnych elementów utrudniających
dostęp, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i
materiałów z rozbiórki i demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie
pozostawić wybrane elementy), roboty porządkowe, tymczasowe zabezpieczenia
ewentualnych drzew, hydrantów i innych elementów narażonych na uszkodzenie
w trakcie prowadzonych prac rozbiórkowych lub transportowych. W ramach
wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi ująć także wszelkie spodziewane
przez niego koszty dodatkowe, takie jak m.in. koszty dzierżaw, najmów lub
zajęć terenu, koszty służby BHP, ewentualne dodatkowe ekspertyzy budowlane
pozwalające ocenić stan techniczny wybranych elementów przed podjęciem
robót przy tych elementach. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy
należy dostarczyć Zamawiającemu karty utylizacji materiałów pozyskanych w
trakcie rozbiórki, w tym m.in. karty utylizacji gruzu, złomu metalowego,
szkła, drewna, papy i ewentualnych innych materiałów rozbiórkowych.
Zmawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o ewentualnym
pozostawieniu niektórych materiałów rozbiórkowych do jego dyspozycji –
wówczas Wykonawca złoży te materiały w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego
określenia zakresu robót rozbiórkowych, a także specyfiki placu budowy i
działki Zamawiającego oraz działek sąsiednich. Uwaga 1: Przedmiot
zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym w powyższym Opisie
przedmiotu zamówienia. Dokładne ilości robót do wykonania wynikają z
Inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej, stanowiącej Załącznik
nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót,
stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w
poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie
ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Oznacza to, że
rozbiórki wszystkich elementów budowlanych, instalacyjnych oraz
wyposażenia – nawet jeśli elementy te nie zostały ujawnione w
inwentaryzacji budowlanej lub przedmiarze robót – wchodzą w zakres
zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający stanowczo zaleca odbycie
wizji lokalnej przed złożeniem Oferty. Zamawiający udostępni obiekt
Oferentom – w razie potrzeby – więcej niż jeden raz. Niedokonanie wizji
lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem Oferty nie będzie czynnikiem
uzasadniającym ewentualne nieujęcie przez niego robót w wycenie i nie
będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Stan
poszczególnych pomieszczeń przedstawiono na dokumentacji zdjęciowej z
czerwca 2020 roku, stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ, jednak jest to
tylko materiał pomocniczy, poglądowy, nie może stanowić jedynej podstawy
wyceny przedmiotu zamówienia, a przede wszystkim nie może zastąpić wizji
lokalnej na obiekcie. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku
jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię
ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od
najważniejszego: zał. nr 9, 8, 10. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy
tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób
wykonania z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|