Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Ogłoszenie nr 510156999-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty rozbiórkowe wewnętrzne w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561016-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty rozbiórkowe wewnętrzne w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 04/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót rozbiórkowych wewnętrznych w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych wewnętrznych w budynku dawnej sali sportowej na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, na podstawie inwentaryzacji oraz ekspertyzy technicznej opracowanej w 05.2020 r. przez Pracownię Projektową Portal-PP Sp. z o.o. Sp. K. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie poniżej wymienione roboty rozbiórkowe/demontażowe, wraz z transportem poziomym i pionowym w obrębie placu budowy oraz wywiezieniem do utylizacji gruzu/śmieci/odpadów: a. utylizacja mebli znajdujących się w biurach, w tym ławek, stołów, biurek, regałów, szaf, wieszaków, b. demontaż drabinek, koszy do gry z tablicami, tablicy wyników, bramki, banera, siatki zabezpieczającej okna, uchwytów na flagi i innych elementów wyposażenia sportowego – w pomieszczeniu sali gimnastycznej, w zakresie osi 1-3/C-G (nie w całej sali), c. utylizacja dywanów i wykładzin leżących na podłogach pomieszczeń, d. demontaż opraw oświetleniowych, gniazd, włączników, rozdzielnic, dzwonków lekcyjnych i innych urządzeń elektrycznych i elektronicznych – w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, e. rozbiórka przewodów, tras kablowych, korytek elektrycznych, puszek, skrzynek, peszli – w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, f. demontaż grzejników, hydrantów, zaworów, armatury, umywalek, pisuarów, natrysków, toalet, luster, g. rozbiórka rur i pozostałych urządzeń instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej i centralnego ogrzewania – w zakresie całego zaplecza (oprócz wyposażenia węzła cieplnego) i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3 (oprócz rur spustowych odwodnienia dachu sali), h. demontaż wentylatorów, central wentylacyjnych, anemostatów, wywietrzaków oraz kanałów wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej – w zakresie całego zaplecza i fragmentu sali sportowej w osiach C-G/1-3, i. rozbiórka przegrodzeń z siatki wraz z ich podkonstrukcją (oprócz wygrodzenia węzła cieplnego), j. demontaż krat w oknach wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniami trenerów a salą sportową, k. rozbiórka przepierzeń, zabudów oraz obudów ścian wykonanych z drewna oraz z płyt drewnopochodnych wraz z podkonstrukcją, l. rozbiórka naświetli z luksferów pomiędzy szatniami, m. rozbiórka wewnętrznej stolarki okiennej oraz drzwiowej, wraz z ościeżnicami, opaskami, ramami, parapetami, progami, n. rozbiórka zewnętrznej stolarki drzwiowej – zaplecze oraz sala sportowa, wraz z ramami, ościeżnicami i progami, o. rozbiórka zewnętrznej stolarki okiennej, oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w ścianach zewnętrznych zaplecza, p. demontaż sufitów podwieszanych z listew blaszanych wraz z ich podkonstrukcją stalową montowaną do dachu budynku (żadne elementy konstrukcyjne dachu nie podlegają rozbiórce), q. rozbiórka listew przypodłogowych oraz parkietu na sali sportowej w zakresie od osi 1. do linii 1m za osią 3., r. rozbiórka listew przypodłogowych oraz warstw wykończeniowych posadzek w pomieszczeniach zaplecza, w tym płytki ceramiczne, parkiety klejone, płytki PCV klejone, wykładzina PCV rulonowa klejona, s. demontaż obramowania wnęki podłogowej ze stalowych kątowników, w pomieszczeniu nr 32 na zapleczu, t. rozbiórka wszystkich murowanych ścian wewnętrznych zaplecza, w tym ścian oddzielających zaplecze od sali sportowej – bez uszkodzenia konstrukcyjnych słupów stalowych, u. skucie tynków oraz okładzin ceramicznych stanowiących wewnętrzne wykończenie ścian zewnętrznych zaplecza, v. skucie warstwy betonowej wylewki podkładowej o średniej grubości 8 cm, znajdującej się pod warstwami wykończeniowymi posadzek – dotyczy pomieszczeń zaplecza (oprócz węzła cieplnego) oraz sali gimnastycznej w rejonie zdemontowanego wcześniej parkietu, w. usunięcie warstwy izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej (papa na lepiku), znajdującej się pod warstwami skutej wcześniej wylewki podkładowej, x. skucie wierzchu (na wys. ok. 10 cm) odsłoniętych ścianek żelbetowych podposadzkowego kanału wentylacyjnego, znajdującego się pod parkietem sali sportowej, od osi 1. do 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym roboty zabezpieczające odpowiednie warunki BHP, wprowadzenie niezbędnych środków bezpieczeństwa umożliwiających bezpieczną pracę, wykonanie ogrodzenia placu budowy i innych niezbędnych środków zabezpieczających przed dostępem osób trzecich, wykonanie zabezpieczeń konstrukcji stalowych i pozostających ścian murowanych oraz posadzek, wykonanie szczelnego zabezpieczenia przed uszkodzeniami i zabrudzeniami urządzeń węzła cieplnego, demontaż i ponowny montaż ewentualnych elementów utrudniających dostęp, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z rozbiórki i demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie pozostawić wybrane elementy), roboty porządkowe, tymczasowe zabezpieczenia ewentualnych drzew, hydrantów i innych elementów narażonych na uszkodzenie w trakcie prowadzonych prac rozbiórkowych lub transportowych. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi ująć także wszelkie spodziewane przez niego koszty dodatkowe, takie jak m.in. koszty dzierżaw, najmów lub zajęć terenu, koszty służby BHP, ewentualne dodatkowe ekspertyzy budowlane pozwalające ocenić stan techniczny wybranych elementów przed podjęciem robót przy tych elementach. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy należy dostarczyć Zamawiającemu karty utylizacji materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki, w tym m.in. karty utylizacji gruzu, złomu metalowego, szkła, drewna, papy i ewentualnych innych materiałów rozbiórkowych. Zmawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o ewentualnym pozostawieniu niektórych materiałów rozbiórkowych do jego dyspozycji – wówczas Wykonawca złoży te materiały w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót rozbiórkowych, a także specyfiki placu budowy i działki Zamawiającego oraz działek sąsiednich. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym w powyższym Opisie przedmiotu zamówienia. Dokładne ilości robót do wykonania wynikają z Inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Oznacza to, że rozbiórki wszystkich elementów budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia – nawet jeśli elementy te nie zostały ujawnione w inwentaryzacji budowlanej lub przedmiarze robót – wchodzą w zakres zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający stanowczo zaleca odbycie wizji lokalnej przed złożeniem Oferty. Zamawiający udostępni obiekt Oferentom – w razie potrzeby – więcej niż jeden raz. Niedokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem Oferty nie będzie czynnikiem uzasadniającym ewentualne nieujęcie przez niego robót w wycenie i nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Stan poszczególnych pomieszczeń przedstawiono na dokumentacji zdjęciowej z czerwca 2020 roku, stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ, jednak jest to tylko materiał pomocniczy, poglądowy, nie może stanowić jedynej podstawy wyceny przedmiotu zamówienia, a przede wszystkim nie może zastąpić wizji lokalnej na obiekcie. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr 9, 8, 10. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1

Dodatkowe kody CPV: 45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 199699.19
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Grzegorz Biel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łużycka 87
Kod pocztowy: 74-100
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 148794.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148794.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474306.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych