|
Ogłoszenie nr 510209097-N-2020
z dnia 23-10-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty budowlane polegające na przebudowie
rozdzielni głównej w Budynku Głównym nr 1 przy ul. Wały Chrobrego 1-2, w
ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów
przeciwpożarowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576893-N-2020 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Roboty budowlane
polegające na przebudowie rozdzielni głównej w Budynku Głównym nr 1 przy
ul. Wały Chrobrego 1-2, w ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu
budynku do przepisów przeciwpożarowych. Numer
referencyjny(jeżeli dotyczy): AR/262- 05/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie rozdzielni
głównej w Budynku Głównym nr 1 przy ul. Wały Chrobrego 1-2, w ramach
inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów
przeciwpożarowych, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w
Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2
robót budowlanych polegających na przebudowie rozdzielni w budynku nr 1, w
ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów
przeciwpożarowych. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy
wykonać: a. demontaż istniejącej rozdzielnicy RG, b. identyfikację,
weryfikację i opis istniejących obwodów, c. uzgodnienie z ENEA Operator
zasilania tymczasowego z czasowym wyłączeniem istniejącego układu
pomiarowego, d. prace budowlane w istniejącej rozdzielni, e. tymczasowe
zasilenie obwodów serwerowni w uzgodnieniu z Zamawiającym, f. montaż nowej
rozdzielnicy, g. podpięcie istniejących obwodów z ich ewentualnym
przedłużeniem, h. załączenie rozdzielnicy do pracy i jej próby
funkcjonalne. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie
niezbędne roboty towarzyszące, w tym roboty zabezpieczające odpowiednie
warunki BHP, wprowadzenie niezbędnych środków bezpieczeństwa
umożliwiających bezpieczną pracę, podjęcie niezbędnych środków
zabezpieczających przed dostępem osób trzecich, wykonanie zabezpieczenia
przed uszkodzeniami i zabrudzeniami istniejących urządzeń, powierzchni,
stolarki drzwiowej i okiennej, mebli i wyposażenia, demontaż i ponowny
montaż ewentualnych elementów utrudniających dostęp, usunięcie z budynku i
wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z rozbiórki i demontażu
(Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o ewentualnym
pozostawieniu niektórych materiałów rozbiórkowych do jego dyspozycji –
wówczas Wykonawca złoży te materiały w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego), roboty porządkowe, tymczasowe zabezpieczenia elementów
narażonych na uszkodzenie w trakcie prowadzonych prac rozbiórkowych,
budowlanych, montażowych lub transportowych. Po zakończeniu wykonywania
przedmiotu umowy należy dostarczyć Zamawiającemu dokumentację
powykonawczą, składającą się z niezbędnych rysunków z projektu
technicznego z naniesionymi ewentualnymi zmianami powykonawczymi,
oświadczeń, protokołów prób i sprawdzeń, pomiarów elektrycznych, kart
utylizacji materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki (w tym m.in. kart
utylizacji gruzu, złomu metalowego, gumy, plastiku, szkła, drewna i
ewentualnych innych materiałów rozbiórkowych) i innych niezbędnych
dokumentów, składających się na dokumentację powykonawczą, wymaganą
zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy
wykonać w zakresie opisanym w powyższym Opisie przedmiotu zamówienia.
Dokładne ilości robót do wykonania wynikają z Projektu Wykonawczego,
stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest
opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej
Załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany
pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ,
jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót,
ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter
pomocniczy/posiłkowy. Oznacza to, że wykonanie wszystkich robót
budowlanych i instalacyjnych, montażowych oraz wyposażenia, niezbędnych w
celu poprawnego funkcjonowania infrastruktury będącej przedmiotem
zamówienia – nawet jeśli elementy te nie zostały ujawnione w Przedmiarze
robót – wchodzi w zakres zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający
zaleca odbycie wizji lokalnej przed złożeniem Oferty. Niedokonanie wizji
lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem Oferty nie będzie czynnikiem
uzasadniającym ewentualne nieujęcie przez niego robót w wycenie i nie
będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego.
Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności
pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także
hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał.
nr 9, 8, 10. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami
należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z
Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym. Uwaga 2: Obiekt jest w ciągłym
użytkowaniu, dlatego codziennie, po zakończeniu prac miejsce wykonywania
należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne
użytkowanie (w tym zmyć podłogi w przypadku prac pylących). Miejsce pracy
oraz wykonane instalacje należy zabezpieczyć przed dostępem osób
postronnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek takiej organizacji pracy,
która nie utrudni działalności Zamawiającego i nie uniemożliwi prawidłowej
pracy kadry, studentów oraz administracji Uczelni. Wyłączenie zasilania
dowolnych pomieszczeń możliwe będzie tylko w godzinach 18.00 – 7.00 oraz w
weekendy. W przypadku konieczności wyłączenia zasilenia w dni robocze w
godz. 7.00 – 18.00 należy uzgodnić ten fakt z Zamawiającym z 2 – dniowym
wyprzedzeniem. Jeśli wyłączenie potrwa > 2 h, należy dodatkowo zapewnić
zapasowe zasilanie. W przypadku każdego wyłączenia zasilania obwodów
strategicznych, tj. serwerowni, systemów zabezpieczających, SSWiN, systemu
alarmu pożarowego, należy zapewnić zasilanie zapasowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45317300-5,
45311000-0,
45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|