Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510122660-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - w podziale na 3 zadania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających (CEOP)" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551605-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - w podziale na 3 zadania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 08/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad prowadzonymi robotami związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” Zadanie nr 2 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” Zadanie nr 3 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” 2. Zamówienie będzie współfinansowane w ramach umowy nr RPZP.01.03.00-32-0001/17-00 zawartej na realizację projektu pt. ”Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających (CEOP)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - budowlanej (zadanie nr 1), - elektrycznej (zadanie nr 2) - sanitarnej (zadanie nr 3) przy inwestycji: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie – etap I – budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”. Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową budynku naukowo-badawczego na potrzeby projektu pod nazwą: "Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie pełniona będzie nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi związanymi wyłącznie z budową budynku, bez sieci, przyłączy, urządzeń technicznych i zagospodarowania terenu, jedynie z krótkimi fragmentami przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej (do pierwszych studzienek, licząc od ściany budynku) oraz przyłącza wodociągowego (do zasuwy przy budynku). Przedmiotowy budynek zlokalizowany będzie w północno-zachodniej części działki 28/8 obręb 3025 Nad Odrą przy ul. Dębogórskiej 7-8 i stanowi podstawowy obiekt inwestycji pod nazwą: "Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego: a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową, c) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego (na każde pisemne lub telefoniczne wezwanie) - nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu, przy czym każda wizyta inspektora na budowie musi być udokumentowana wpisem do dziennika budowy; każda wizyta inspektora na budowie musi być związana z obchodem budowy, odbiorem zgłoszonych robót zanikających lub ulegających zakryciu, analizą dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę oraz dziennika budowy i rozmową z kierownikiem budowy/robót na temat bieżącej sytuacji na budowie; obecności na naradzie koordynacyjnej oraz na comiesięcznym częściowym odbiorze robót również będą uznawane za wizyty na budowie w rozumieniu zapisów niniejszego punktu dotyczących ilości wizyt, d) przekazywanie Zamawiającemu, pisemnie lub mailowo, comiesięcznych sprawozdań z postępu robót wraz ze zdjęciami, kontrolą harmonogramu, przedstawieniem ewentualnych wniosków i zwróceniem uwagi na możliwe zagrożenia, e) zapewnienie zastępstwa w przypadku choroby, urlopu, wyjazdu itp. Inspektora nadzoru, w postaci osób spełniających minimalne wymagania określone w SIWZ oraz posiadających doświadczenie (ilość nadzorowanych budów) nie mniejsze niż zastępowana osoba; koszty zastępstwa obciążają w całości inspektora nadzoru, f) uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcom placu budowy, frontów robót, g) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych, h) sprawowanie kontroli nad zgodnością organizowania transportu na budowie, i) sprawdzenie, opiniowanie, akceptacja harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót (oraz jego ewentualnych aktualizacji i zmian w trakcie trwania inwestycji), j) kontrolowanie zgodności tempa i postępu realizacji robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, k) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz niezgodnych ze specyfikacją i dokumentacją techniczną, l) akceptacja kart zatwierdzenia wyrobów budowlanych zgłaszanych przez Wykonawcę robót, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu kart z Zamawiającym, m) częściowe odbiory robót zgłaszanych przez Wykonawcę robót, zatwierdzanie protokołów częściowego odbioru robót w celach rozliczeń częściowych z Wykonawcą robót, n) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, o) wydawanie poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: • usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań (wydanie takiego polecenia możliwe za zgodą Zamawiającego), także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, • żądania od kierownika budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, • utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które nie są potrzebne. p) uczestniczenie w rozwiązywaniu problemów i kwestii technicznych pojawiających się w toku prowadzonych robót budowlanych, proponowanie Wykonawcy rozsądnych z technicznego i ekonomicznego punktu widzenia rozwiązań technologicznych, q) współpraca z autorami projektów budowlanych i wykonawczych, r) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, s) przeprowadzanie niezapowiedzianych kontroli prac, t) przybycie na budowę na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, u) opracowywanie treści pism do wykonawcy prac w przypadku niezgodności, v) opiniowanie, uzgadnianie wniosków Wykonawcy o stwierdzenie konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych, sporządzenie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych (bez prawa zaciągania zobowiązań finansowych), z tym, że wszystkie takie protokoły wymagają zgody Zamawiającego, w) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych na roboty dodatkowe i zamienne, x) przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych informacji i wniosków o stwierdzonych brakach i błędach w dokumentacji projektowej, y) przekazywanie wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji, z) współpraca, konsultowanie i uzgadnianie z projektantami i Zamawiającym propozycji w zakresie zmian w dokumentacji technicznej, aa) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót a także sprawdzanie dokumentów odbiorowych, bb) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanych robót, cc) przyjęcie od Wykonawcy robót, sprawdzenie, zaakceptowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporządzonej przez Wykonawcę robót, dd) udział przy załatwianiu wszelkich formalności związanych z odbiorami obiektu przez służby oraz związanych ze złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie budynku, ee) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie - załącznik nr 6a lub 6b do SIWZ (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 99 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń), ff) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawca robót budowlanych. 4. Podstawowe dane na temat budynku, będącego przedmiotem zamówienia: - Kubatura budynku brutto 9 556,96 m3 - Pow. zabudowy budynku 1 038,80 m2 - Ilość kondygnacji nadziemnych 2 Ilość kondygnacji podziemnych - - Wysokość budynku 10 m - Długość budynku 29,68 m - Szerokość budynku 35 m - Pow. użytkowa podstawowa budynku 1029,00 m2 - Pow. użytkowa pomocnicza budynku 235,27 m2 - Pow. ruchu budynku 469,95 m2 - Pow. usługowa budynku 41,82 m2 - Pow. wszystkich kondygnacji netto budynku 1.776,04 m2 W zakresie robót budowlanych objętych nadzorem nie są zawarte sieci, przyłącza (oprócz krótkich fragmentów przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej – do pierwszych studzienek, licząc od ściany budynku oraz przyłącza wodociągowego do zasuwy), zagospodarowanie terenu, roboty nabrzeżowe ani inne roboty. Zamawiający planuje osobnym przetargiem zlecić wykonanie sieci, przyłączy, zagospodarowania terenu i nabrzeża, w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania obiektu. Nadzór nad tymi robotami nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres robót budowlanych i instalacyjnych objętych nadzorem zawarty jest w załączniku nr 1 do Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9

Dodatkowe kody CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad prowadzonymi robotami związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 170000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KONTRAKT Roman Neckar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Sowińskiego 72d/5
Kod pocztowy: 70-236
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56088.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56088.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168264.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 120000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Automatyka-Elektronika Marek Dworzyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Hubala 4/12
Kod pocztowy: 71-298
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przemysław Janiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boryny 28/10
Kod pocztowy: 70-017
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114000.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych