Gość Zamawiający |
Ogłoszenie nr 510122660-N-2019
z dnia 18-06-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w
branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami
budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów
Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek
naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów
Pływających” - w podziale na 3 zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak Nazwa projektu lub programu "Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających (CEOP)" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551605-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Pełnienie usługi
nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej
nad prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa
Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w
Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu
„Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” - w podziale na 3 zadania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 08/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem
zamówienia jest: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach:
budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad prowadzonymi robotami
budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów
Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek
naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów
Pływających”, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie usługi
nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad prowadzonymi robotami
związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających
przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na
potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” Zadanie nr 2
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad
prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją: Budowa Centrum
Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie -
etap I - budynek naukowo-badawczy na potrzeby projektu „Centrum
Eksploatacji Obiektów Pływających” Zadanie nr 3 - Pełnienie usługi nadzoru
inwestorskiego w branży sanitarnej nad prowadzonymi robotami budowlanymi
związanymi z inwestycją: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających
przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie - etap I - budynek naukowo-badawczy na
potrzeby projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” 2.
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach umowy nr
RPZP.01.03.00-32-0001/17-00 zawartej na realizację projektu pt. ”Centrum
Eksploatacji Obiektów Pływających (CEOP)” współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. 3. Opis
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia
obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - budowlanej
(zadanie nr 1), - elektrycznej (zadanie nr 2) - sanitarnej (zadanie nr 3)
przy inwestycji: Budowa Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających przy ul.
Dębogórskiej w Szczecinie – etap I – budynek naukowo-badawczy na potrzeby
projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających”. Usługa nadzoru
inwestorskiego nad budową budynku naukowo-badawczego na potrzeby projektu
pod nazwą: "Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” przy ul.
Dębogórskiej w Szczecinie pełniona będzie nad robotami budowlanymi i
instalacyjnymi związanymi wyłącznie z budową budynku, bez sieci,
przyłączy, urządzeń technicznych i zagospodarowania terenu, jedynie z
krótkimi fragmentami przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej (do
pierwszych studzienek, licząc od ściany budynku) oraz przyłącza
wodociągowego (do zasuwy przy budynku). Przedmiotowy budynek zlokalizowany
będzie w północno-zachodniej części działki 28/8 obręb 3025 Nad Odrą przy
ul. Dębogórskiej 7-8 i stanowi podstawowy obiekt inwestycji pod nazwą:
"Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” przy ul. Dębogórskiej w
Szczecinie. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru
inwestorskiego: a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami
ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę, b)
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli
zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na
budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez
Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową, c) nadzorowanie budowy
w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz
zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego (na każde pisemne lub
telefoniczne wezwanie) - nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu, przy
czym każda wizyta inspektora na budowie musi być udokumentowana wpisem do
dziennika budowy; każda wizyta inspektora na budowie musi być związana z
obchodem budowy, odbiorem zgłoszonych robót zanikających lub ulegających
zakryciu, analizą dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę oraz
dziennika budowy i rozmową z kierownikiem budowy/robót na temat bieżącej
sytuacji na budowie; obecności na naradzie koordynacyjnej oraz na
comiesięcznym częściowym odbiorze robót również będą uznawane za wizyty na
budowie w rozumieniu zapisów niniejszego punktu dotyczących ilości wizyt,
d) przekazywanie Zamawiającemu, pisemnie lub mailowo, comiesięcznych
sprawozdań z postępu robót wraz ze zdjęciami, kontrolą harmonogramu,
przedstawieniem ewentualnych wniosków i zwróceniem uwagi na możliwe
zagrożenia, e) zapewnienie zastępstwa w przypadku choroby, urlopu, wyjazdu
itp. Inspektora nadzoru, w postaci osób spełniających minimalne wymagania
określone w SIWZ oraz posiadających doświadczenie (ilość nadzorowanych
budów) nie mniejsze niż zastępowana osoba; koszty zastępstwa obciążają w
całości inspektora nadzoru, f) uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcom placu
budowy, frontów robót, g) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót
budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, zasad BHP i
przepisów przeciwpożarowych, h) sprawowanie kontroli nad zgodnością
organizowania transportu na budowie, i) sprawdzenie, opiniowanie,
akceptacja harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez
Wykonawcę robót (oraz jego ewentualnych aktualizacji i zmian w trakcie
trwania inwestycji), j) kontrolowanie zgodności tempa i postępu realizacji
robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, k) sprawdzanie jakości
wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności
zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, wadliwych i
niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz niezgodnych ze
specyfikacją i dokumentacją techniczną, l) akceptacja kart zatwierdzenia
wyrobów budowlanych zgłaszanych przez Wykonawcę robót, po wcześniejszym
każdorazowym uzgodnieniu kart z Zamawiającym, m) częściowe odbiory robót
zgłaszanych przez Wykonawcę robót, zatwierdzanie protokołów częściowego
odbioru robót w celach rozliczeń częściowych z Wykonawcą robót, n)
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
technicznych, o) wydawanie poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika
budowy, dotyczących: • usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania
prób lub badań (wydanie takiego polecenia możliwe za zgodą Zamawiającego),
także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz
dotyczących prowadzenia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do
stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, • żądania od kierownika
budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie
wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w
przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować
niedopuszczalną niezgodność z projektem, • utrzymania terenu budowy w
stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwania na bieżąco wszelkich
urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, opakowań i
innych pozostałości po zużytych materiałach, które nie są potrzebne. p)
uczestniczenie w rozwiązywaniu problemów i kwestii technicznych
pojawiających się w toku prowadzonych robót budowlanych, proponowanie
Wykonawcy rozsądnych z technicznego i ekonomicznego punktu widzenia
rozwiązań technologicznych, q) współpraca z autorami projektów budowlanych
i wykonawczych, r) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, s)
przeprowadzanie niezapowiedzianych kontroli prac, t) przybycie na budowę
na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, u) opracowywanie treści pism do
wykonawcy prac w przypadku niezgodności, v) opiniowanie, uzgadnianie
wniosków Wykonawcy o stwierdzenie konieczności wykonania robót
dodatkowych/zamiennych, sporządzenie protokołów konieczności wykonania
robót dodatkowych/zamiennych (bez prawa zaciągania zobowiązań
finansowych), z tym, że wszystkie takie protokoły wymagają zgody
Zamawiającego, w) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych
przez wykonawcę robót budowlanych na roboty dodatkowe i zamienne, x)
przyjmowanie od wykonawcy robót budowlanych informacji i wniosków o
stwierdzonych brakach i błędach w dokumentacji projektowej, y)
przekazywanie wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień,
uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu
ich realizacji, z) współpraca, konsultowanie i uzgadnianie z projektantami
i Zamawiającym propozycji w zakresie zmian w dokumentacji technicznej, aa)
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub
zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego
robót a także sprawdzanie dokumentów odbiorowych, bb) dbanie o interesy
Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną
poprawność realizowanych robót, cc) przyjęcie od Wykonawcy robót,
sprawdzenie, zaakceptowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej
dokumentacji powykonawczej, sporządzonej przez Wykonawcę robót, dd) udział
przy załatwianiu wszelkich formalności związanych z odbiorami obiektu
przez służby oraz związanych ze złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie
na użytkowanie budynku, ee) udział w przeglądach gwarancyjnych
wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych
usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie - załącznik nr 6a
lub 6b do SIWZ (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 99
miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń), ff) dokonanie
ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu
gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawca robót budowlanych. 4. Podstawowe
dane na temat budynku, będącego przedmiotem zamówienia: - Kubatura budynku
brutto 9 556,96 m3 - Pow. zabudowy budynku 1 038,80 m2 - Ilość kondygnacji
nadziemnych 2 Ilość kondygnacji podziemnych - - Wysokość budynku 10 m -
Długość budynku 29,68 m - Szerokość budynku 35 m - Pow. użytkowa
podstawowa budynku 1029,00 m2 - Pow. użytkowa pomocnicza budynku 235,27 m2
- Pow. ruchu budynku 469,95 m2 - Pow. usługowa budynku 41,82 m2 - Pow.
wszystkich kondygnacji netto budynku 1.776,04 m2 W zakresie robót
budowlanych objętych nadzorem nie są zawarte sieci, przyłącza (oprócz
krótkich fragmentów przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej – do
pierwszych studzienek, licząc od ściany budynku oraz przyłącza
wodociągowego do zasuwy), zagospodarowanie terenu, roboty nabrzeżowe ani
inne roboty. Zamawiający planuje osobnym przetargiem zlecić wykonanie
sieci, przyłączy, zagospodarowania terenu i nabrzeża, w zakresie
niezbędnym dla funkcjonowania obiektu. Nadzór nad tymi robotami nie jest
przedmiotem niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres robót budowlanych i
instalacyjnych objętych nadzorem zawarty jest w załączniku nr 1 do Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|