Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510140573-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554619-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 10/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu wewnętrznej przeszklonej stolarki aluminiowej i PVC – drzwi, naświetla stałe, okna nieotwieralne – w tym przeciwpożarowe – wraz z niewielkim zakresem towarzyszących robót wykończeniowych. Zestawienie stolarki przeznaczonej do zamontowania, z opisem niezbędnych robót towarzyszących, znajduje się w tabeli - zał. nr 10 do umowy. Ponadto załącznikami do SIWZ jest dokumentacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Zał. nr 8 do SIWZ), Dokumentacja rysunkowa (Zał. nr 9 do SIWZ) oraz Przedmiar robót (Zał. nr 10 do SIWZ) pomocniczo. Uwagi: - Powyższe prace stanowią kontynuację prac już zleconych i wykonanych w ramach wcześniejszych przetargów, a określonych tym samym Projektem Wykonawczym i objętych tą samą Decyzją o pozwoleniu na budowę. - W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia stanowią wybrane zakresy robót, a także w związku z tym, iż na budynku wykonano już część robót określonych tym samym Projektem Wykonawczym, zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. - Wykonawca zobowiązany jest wszystkie wymiary elementów sprawdzić w naturze i na tej podstawie dokonać zamówień elementów stolarki. - Wykonawca ma obowiązek wykonania wszelkich robót, także nieopisanych dosłownie w powyższym Opisie, a będących technologicznie powiązanymi, pomocniczymi i towarzyszącymi, dla robót wypisanych w punktach powyżej, a także robót, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania robót wypisanych w punktach powyżej – z przyczyn technologicznych i innych, w tym w szczególności robót przygotowawczych, robót zabezpieczających, ustawienie niezbędnych rusztowań i balustrad zabezpieczających, niezbędne roboty rozbiórkowe lub demontażowe, przygotowanie i gruntowanie podłoża, odtworzenie rozebranych lub zdemontowanych elementów, naprawienie elementów zniszczonych w wyniku podejmowanych działań, bieżące usuwanie odpadów, gruzu, zanieczyszczeń, zabezpieczeń i zabrudzeń powstałych w wyniku podejmowanych działań, w tym także na sąsiednich działkach i nieruchomościach, umycie/wyczyszczenie elementów wybrudzonych w trakcie prowadzonych robót, usunięcie i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót oraz wszelkie inne roboty towarzyszące, przygotowawcze, transportowe, pomocnicze, porządkowe, uzgodnienia, ustalenia i inne czynności, niezbędne dla zrealizowania dzieła będącego przedmiotem zamówienia, opisanego w powyższych punktach. - Przedmiot zamówienia stanowią wybrane zakresy i pozycje z całości prac przewidzianych w Projekcie Wykonawczym. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarze Robót, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 9 do SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 10 do SIWZ). - Zamawiający informuje, że w budynku w tym roku wykonywane będą także inne roboty, mające na celu zakończenie inwestycji (w tym m.in. prace posadzkowe i malarskie na korytarzach oraz klatkach schodowych, przenoszenie i ustawianie mebli oraz wyposażenia obiektu). Wykonawca powinien swoje prace wykonywać w uzgodnieniu z wykonawcami innych robót, które będą prowadzone na budynku, w tym w szczególności w kontakcie i porozumieniu z nim ustalać i planować kwestie logistyczne, transportowe, terminowe, porządkowe i inne istotne dla organizacji pracy na budynku i placu budowy. Prowadzone roboty terminowo mogą się częściowo pokrywać z niniejszym zamówieniem. W celu zapewnienia sprawnej koordynacji prowadzonych na budynku robót, Zamawiający przeprowadzać będzie cotygodniowe narady koordynacyjne, na których ustalane będą wszelkie najistotniejsze kwestie organizacyjne, logistyczne, terminowe. Ponadto Inspektor Nadzoru oraz Dział Inwestycji i Rozwoju Akademii Morskiej w Szczecinie będą sprawować bezpośredni nadzór i koordynować te roboty, utrzymując stały kontakt ze wszystkimi wykonawcami na budynku. Prowadzenie tych robót przez Zamawiającego nie będzie stanowić podstawy do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. - Zamawiający informuje, iż od dnia 01.10.2019 r. budynek będzie użytkowany i w pomieszczeniach będą przebywać i poruszać się osoby, w tym postronne (wykładowcy, studenci). W związku z tym prace demontażowe i rozbiórkowe zaleca się wykonać przed 30.09.2019 r., a wszelkie pozostałe roboty uciążliwe, związane z montażem drzwi i robotami wykończeniowymi (pod kątem przeszkód w komunikacji, hałasu, pylenia), prowadzone po tym terminie, co do zasady powinny być wykonywane w sposób możliwie niekolidujący z ruchem na uczelni lub w godzinach wieczornych i nocnych (18.00-07.00). Należy np. odpowiednio odgradzać i osłaniać miejsce robót oraz nie należy prowadzić robót przy dwóch drzwiach na tej samej kondygnacji, aby nie uniemożliwiać dostępu do danego korytarza. Codziennie po zakończeniu prac miejsce prowadzonych robót należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne użytkowanie (w tym zmyć podłogi w przypadku prac pylących). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5

Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45421131-1, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 365835.66
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ARKADA-KOD Nadolni sp .jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 7 B
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 449518.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449518.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 779820.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych