Gość Zamawiający |
Ogłoszenie nr 510140573-N-2019
z dnia 09-07-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i
okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku
dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554619-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej
stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PVC, w tym
przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2 przy ul. Willowej 2 w
Szczecinie. Numer referencyjny(jeżeli
dotyczy): AR/262- 10/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem
zamówienia jest Wykonanie wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej
aluminiowej oraz PVC, w tym przeciwpożarowej, w budynku dydaktycznym nr 2
przy ul. Willowej 2 w Szczecinie, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją
przetargową. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku dydaktycznym
nr 2 przy ul. Willowej 2 w Szczecinie robót budowlanych polegających na
dostawie i montażu wewnętrznej przeszklonej stolarki aluminiowej i PVC –
drzwi, naświetla stałe, okna nieotwieralne – w tym przeciwpożarowe – wraz
z niewielkim zakresem towarzyszących robót wykończeniowych. Zestawienie
stolarki przeznaczonej do zamontowania, z opisem niezbędnych robót
towarzyszących, znajduje się w tabeli - zał. nr 10 do umowy. Ponadto
załącznikami do SIWZ jest dokumentacja techniczna opisująca przedmiot
zamówienia: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Zał. nr 8
do SIWZ), Dokumentacja rysunkowa (Zał. nr 9 do SIWZ) oraz Przedmiar robót
(Zał. nr 10 do SIWZ) pomocniczo. Uwagi: - Powyższe prace stanowią
kontynuację prac już zleconych i wykonanych w ramach wcześniejszych
przetargów, a określonych tym samym Projektem Wykonawczym i objętych tą
samą Decyzją o pozwoleniu na budowę. - W związku z faktem, iż przedmiot
zamówienia stanowią wybrane zakresy robót, a także w związku z tym, iż na
budynku wykonano już część robót określonych tym samym Projektem
Wykonawczym, zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego
określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót.
- Wykonawca zobowiązany jest wszystkie wymiary elementów sprawdzić w
naturze i na tej podstawie dokonać zamówień elementów stolarki. -
Wykonawca ma obowiązek wykonania wszelkich robót, także nieopisanych
dosłownie w powyższym Opisie, a będących technologicznie powiązanymi,
pomocniczymi i towarzyszącymi, dla robót wypisanych w punktach powyżej, a
także robót, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania robót
wypisanych w punktach powyżej – z przyczyn technologicznych i innych, w
tym w szczególności robót przygotowawczych, robót zabezpieczających,
ustawienie niezbędnych rusztowań i balustrad zabezpieczających, niezbędne
roboty rozbiórkowe lub demontażowe, przygotowanie i gruntowanie podłoża,
odtworzenie rozebranych lub zdemontowanych elementów, naprawienie
elementów zniszczonych w wyniku podejmowanych działań, bieżące usuwanie
odpadów, gruzu, zanieczyszczeń, zabezpieczeń i zabrudzeń powstałych w
wyniku podejmowanych działań, w tym także na sąsiednich działkach i
nieruchomościach, umycie/wyczyszczenie elementów wybrudzonych w trakcie
prowadzonych robót, usunięcie i utylizacja odpadów powstałych w wyniku
prowadzonych robót oraz wszelkie inne roboty towarzyszące, przygotowawcze,
transportowe, pomocnicze, porządkowe, uzgodnienia, ustalenia i inne
czynności, niezbędne dla zrealizowania dzieła będącego przedmiotem
zamówienia, opisanego w powyższych punktach. - Przedmiot zamówienia
stanowią wybrane zakresy i pozycje z całości prac przewidzianych w
Projekcie Wykonawczym. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem
zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarze Robót, jednakże ilości
przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na
wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8 do SIWZ), Dokumentacja
Rysunkowa (zał. nr 9 do SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 10 do
SIWZ). - Zamawiający informuje, że w budynku w tym roku wykonywane będą
także inne roboty, mające na celu zakończenie inwestycji (w tym m.in.
prace posadzkowe i malarskie na korytarzach oraz klatkach schodowych,
przenoszenie i ustawianie mebli oraz wyposażenia obiektu). Wykonawca
powinien swoje prace wykonywać w uzgodnieniu z wykonawcami innych robót,
które będą prowadzone na budynku, w tym w szczególności w kontakcie i
porozumieniu z nim ustalać i planować kwestie logistyczne, transportowe,
terminowe, porządkowe i inne istotne dla organizacji pracy na budynku i
placu budowy. Prowadzone roboty terminowo mogą się częściowo pokrywać z
niniejszym zamówieniem. W celu zapewnienia sprawnej koordynacji
prowadzonych na budynku robót, Zamawiający przeprowadzać będzie
cotygodniowe narady koordynacyjne, na których ustalane będą wszelkie
najistotniejsze kwestie organizacyjne, logistyczne, terminowe. Ponadto
Inspektor Nadzoru oraz Dział Inwestycji i Rozwoju Akademii Morskiej w
Szczecinie będą sprawować bezpośredni nadzór i koordynować te roboty,
utrzymując stały kontakt ze wszystkimi wykonawcami na budynku. Prowadzenie
tych robót przez Zamawiającego nie będzie stanowić podstawy do żadnych
roszczeń ze strony Wykonawcy. - Zamawiający informuje, iż od dnia
01.10.2019 r. budynek będzie użytkowany i w pomieszczeniach będą przebywać
i poruszać się osoby, w tym postronne (wykładowcy, studenci). W związku z
tym prace demontażowe i rozbiórkowe zaleca się wykonać przed 30.09.2019
r., a wszelkie pozostałe roboty uciążliwe, związane z montażem drzwi i
robotami wykończeniowymi (pod kątem przeszkód w komunikacji, hałasu,
pylenia), prowadzone po tym terminie, co do zasady powinny być wykonywane
w sposób możliwie niekolidujący z ruchem na uczelni lub w godzinach
wieczornych i nocnych (18.00-07.00). Należy np. odpowiednio odgradzać i
osłaniać miejsce robót oraz nie należy prowadzić robót przy dwóch drzwiach
na tej samej kondygnacji, aby nie uniemożliwiać dostępu do danego
korytarza. Codziennie po zakończeniu prac miejsce prowadzonych robót
należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne
użytkowanie (w tym zmyć podłogi w przypadku prac pylących). 2. Podane
przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki
towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu
określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo
Zamówień Publicznych. II.4) Informacja o
częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45421131-1,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|