Gość Zamawiający |
Ogłoszenie nr 510156622-N-2019
z dnia 29-07-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Zagospodarowanie terenu (przebudowa
chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy) Akademii Morskiej w
Szczecinie przy ul. Willowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562944-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Zagospodarowanie
terenu (przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy)
Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 12/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem
zamówienia są Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu
(przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy) Akademii
Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej, zgodnie z załączoną do SIWZ
dokumentacją przetargową. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu
Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie, w tym
przebudowa chodników, utwardzenie terenu, wyprofilowanie skarpy, roboty
rozbiórkowe starych nawierzchni i obrzeży, częściowe usunięcie istniejącej
zieleni wysokiej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w
szczególności: a) wykonanie robót drogowych, w zakresie „górnego” chodnika
(na lewo od schodów): • usunięcie dwóch wpustów deszczowych, w tym jeden
czynny, drugi nieczynny (trwale zaślepić podejście), • przesunięcie
podejścia pod czynny wpust deszczowy, • wykonanie nowego wpustu w nowej
lokalizacji, • rozbiórka istniejącej balustrady, • rozbiórka istniejącego
betonowego muru oporowego do poziomu ok. 20 cm poniżej istniejącego
chodnika, • rozbiórka nawierzchni i podbudowy istniejącej drogi
brukowanej, na fragmencie objętym przebudową (zgodnie z Dokumentacją
rysunkową), wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji, • korytowanie i
niwelacja dna koryta na gruncie rodzimym • montaż nowego obrzeża
chodnikowego na ławie betonowej, zamiast muru oporowego (szczegół „D”), •
montaż nowego krawężnika najazdowego na ławie betonowej, między starą
kostką brukową, a nowym fragmentem chodnika (szczegół „C”), • wykonanie
podbudowy i nawierzchni chodnika, • czasowa rozbiórka i ponowne ułożenie
istniejącego chodnika z kostki brukowej, wzdłuż starego muru oporowego i
nowego obrzeża, • regulacja spadku (demontaż, podbudowa, ponowne ułożenie)
istniejącej nawierzchni z kostki granitowej, przy nowo wykonanym
krawężniku najazdowym – wyrównać rzędne nowego i starego fragmentu
nawierzchni, • nasypanie skarpy po prawej stronie od starego muru
oporowego – zasypanie jego pozostałości, dorównanie do nowego obrzeża,
wyprofilowanie skarpy (nachylenie 1:1,55), zabezpieczenie jej geowłókniną
i obsypanie czarnoziemem gr. 5 cm, b) wykonanie robót w zakresie „dolnego”
chodnika (na prawo od schodów, do furtki wejściowej na teren Akademii
Morskiej): • wycinka istniejących niskich drzew iglastych, zlokalizowanych
przy budynku trafostacji, • rozbiórka nawierzchni i podbudowy istniejących
chodników, wraz z obrzeżami i krawężnikami, na fragmentach objętych
przebudową (zgodnie z Dokumentacją rysunkową), wywóz materiałów z
rozbiórki do utylizacji, • korytowanie i niwelacja dna koryt na gruncie
rodzimym • montaż nowych krawężników (w tym najazdowych) i obrzeży
chodnikowych na ławie betonowej (szczegół „B”), • wykonanie podbudów i
nawierzchni nowych chodników, placu oraz wjazdu na parking, • wykonanie
ścieżki z bruku okrągłego między placem a parkingiem • czasowa rozbiórka i
ponowne ułożenie istniejącej nawierzchni drogi dojazdowej w pasie wzdłuż
wymienianego krawężnika, • dostawa i montaż trzech ławek oraz trzech koszy
na śmieci, • obsypanie czarnoziemem terenów przyległych do wykonywanych
robót c) nadzór nad prowadzonymi robotami, w tym kontrola rzędnych i
sytuacji terenowej, dokonywana w trakcie poszczególnych etapów robót przez
uprawnionego geodetę, d) aktualizacja przez uprawnionego geodetę mapy
zasadniczej znajdującej się w zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i
Kartograficznej do zgodności z sytuacją terenową, w rejonie objętym
zakresem przedmiotu zamówienia, e) sporządzenie i dostarczenie w 3
egzemplarzach dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności:
inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonaną przez uprawnionego
geodetę, atesty, certyfikaty i deklaracje na wszelkie zastosowane wyroby i
materiały oraz oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu Zamówienia zgodnie z
Dokumentacją techniczną. Wymiary wszystkich elementów należy dostosować do
sytuacji występującej w naturze, dokonując na bieżąco w trakcie robót
niezbędnych sprawdzeń otaczających rzędnych i odległości do innych
obiektów. Nadzór geodezyjny nad prowadzonymi robotami znajduje się po
stronie Wykonawcy. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego
określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót.
Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie zaznaczonym
graficznie na Dokumentacji rysunkowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Sposób wykonania i odbioru robót budowlanych jest opisany w Specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany w Przedmiarze Robót, stanowiącym
załącznik nr 9 do SIWZ. Powyższe załączniki do SIWZ mają następującą
hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej
Umowy), malejąco: zał. nr 7, zał. nr 8, zał. nr 9. Roboty, pozycje i
zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarze
Robót (zał. nr 9 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych
pozycjach Przedmiaru, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie
charakter pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie
przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter
przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu,
przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie
art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45233253-7
Dodatkowe kody CPV:
45111291-4,
45233200-1,
45233260-9,
45233251-3,
45233140-2,
45233340-4,
45111300-1,
45236000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|