Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510198462-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583935-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540175762-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 14/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w poniższym zakresie: a. Przebudowa istniejącej drogi pożarowej prowadzącej od bramy wjazdowej z ul. Rugiańskiej do budynku dydaktycznego nr 2 przy ul. Willowej 2, wraz ze zmianą jej przebiegu. W ramach robót przewidziano też wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych, wykonanie wiążącej się z nowym przebiegiem drogi zmiany geometrii istniejącej skarpy wraz z jej umocnieniem, wykonanie infrastruktury podziemnej (częściowo nowej, częściowo przebudowa istniejącej) i drenażu, realizację nawierzchni przeznaczonych dla ruchu pieszego przy istniejącym budynku dydaktycznym nr 2, wykonanie murków oporowych, wykonanie nowych balustrad oraz częściowe odtworzenie i renowacja pozostałych starych balustrad przy budynku, wykonanie oznakowania pionowego przy drodze, a także humusowanie i obsianie skarpy i terenów przyległych do wykonywanych robót trawą. Całość robót opisanych w niniejszym podpunkcie należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym zamiennym pt. „Hala szkoleniowa nr 2 dla Akademii Morskiej przy ul. Willowej 2 w Szczecinie – zmiany do projektu (Decyzja nr 1649/16 z dn. 01.12.2016r.)”, sporządzonym w maju 2018 r. przez mgr inż. arch. Annę Drezner „AD Architekt Pracownia Projektowa”, obejmującym w całości zakres związany z przebudową drogi pożarowej, oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W wyżej opisanym Projekcie budowlanym zawarte są wycinki drzew i nasadzenia zastępcze drzew, które nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia należy jedynie wykopać w trakcie robót ziemnych korzenie tych, wyciętych już, drzew i poddać je utylizacji. Uwaga – w Projekcie Budowlanym podbudowa zasadnicza pod drogę pożarową jest zaprojektowana jako kruszywo łamane 0/31,5 o grubości 20 cm. Zamawiający wystąpił do Projektanta z wnioskiem o dopuszczenie rozwiązania alternatywnego, polegającego na wbudowaniu 15 cm destruktu betonowego oraz 5 cm kruszywa łamanego. Kalkulując cenę ofertową należy wybrać tańszą alternatywę z wyżej wymienionych. b. Rozprowadzenie podziemnej kanalizacji kablowej – po wykonaniu robót ziemnych, a przed ułożeniem podbudów i nawierzchni, należy zgodnie z rysunkiem nr 03 „Dokumentacji rysunkowej uzupełniającej” z lipca 2019 r. ułożyć w gruncie rury osłonowe typu ‘arot’, wewnętrznie gładkie, zewnętrznie karbowane, o średnicy 110 mm, z pilotem, zaślepione na końcach, wyprowadzić je w oznaczonych na rysunku punktach na 10 cm ponad poziom terenu, bez wykonywania jakichkolwiek studzienek. c. Przebudowa istniejących schodów terenowych przed budynkiem dydaktycznym nr 2. Przebudowa obejmuje rozbiórkę starych schodów z balustradami, murkami oporowymi oraz fragmentami sąsiadujących murków utrzymujących skarpę, a następnie odtworzenie murków oporowych, schodów i balustrad stalowych na wzór istniejących, wykonanie palisady łukowej przy schodach oraz nowych murków oporowych (jeden podtrzymujący skarpę obok schodów oraz dwa niskie murki tworzące ‘donicę’, do ułożenia na wierzchu dawnego muru oporowego wzdłuż chodnika do budynku), odtworzenie skarp przy wykonanych murkach oporowych i ich humusowanie (bez obsiania trawą), zasypanie czarnoziemem wnętrza ‘donicy’ utworzonej z dwóch rzędów niskich murków oporowych. Cały zakres robót związanych z przebudową schodów jest graficznie przedstawiony na rysunkach nr 01 i 02 „Dokumentacji rysunkowej uzupełniającej” z lipca 2019r., a specyfikacja materiałów do zastosowania znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Obecnie w rejonie schodów znajdują się stare chodniki i skarpy. W trakcie niniejszego postępowania przetargowego Zamawiający podpisał Umowę na wykonanie robót polegających na przebudowie tych chodników i skarpy. Pod następującym linkiem można znaleźć do wglądu dokumentację dotyczącą tego zakresu robót jak również informację o wybranym Wykonawcy: http://systembzp.am.szczecin.pl/index.php?nr=1394 Termin umowny na wykonanie tego zakresu robót: do 20.09.2019 r. W związku powyższym roboty związane z przebudową schodów należy wykonać w uzgodnieniu z wykonawcą chodników i skarpy albo po zakończeniu przez niego robót. Po zakończeniu robót związanych z przebudową schodów i murów oporowych, w przypadku uszkodzenia lub konieczności czasowego demontażu sąsiadujących chodników, obrzeży, krawężników, skarp itp., należy je odtworzyć. W związku z planowanym na koniec września uroczystym otwarciem budynku dydaktycznego nr 2, roboty związane z przebudową istniejących schodów i murów oporowych należy zakończyć w terminie do 25.09.2019 r. lub rozpocząć od 05.10.2019 r. d. Nadzór nad prowadzonymi robotami, w tym kontrola rzędnych i sytuacji terenowej, dokonywana w trakcie poszczególnych etapów robót przez uprawnionego geodetę. e. Powykonawcza aktualizacja przez uprawnionego geodetę mapy zasadniczej znajdującej się w zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do zgodności z sytuacją terenową, w rejonie objętym zakresem przedmiotu zamówienia. f. Sporządzenie i dostarczenie w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę (osobne rysunki dla poszczególnych zakresów opisanych powyżej w punktach a, b, c), atesty, certyfikaty i deklaracje na wszelkie zastosowane wyroby i materiały, opieczętowane przez Kierownika budowy opis i rysunki z Projektu budowlanego (z ewentualnymi nieistotnymi zmianami oznaczonymi na czerwono i zatwierdzonymi przez projektanta). Ponadto dla wykonanej przebudowy drogi (roboty objęte Projektem budowlanym i decyzją o pozwoleniu na budowę) należy dostarczyć oświadczenia Kierownika budowy i Kierowników robót o wykonaniu robót zgodnie z Projektem budowlanym, Oświadczenie o kompletności dokumentów na wbudowane materiały, Oświadczenie uprawnionego geodety o zgodności z projektowanym zagospodarowaniem terenu oraz Protokoły z prób szczelności wykonanych instalacji sanitarnych. W trakcie robót należy dokonywać niezbędnych sprawdzeń otaczających rzędnych i odległości do innych obiektów i ewentualnie dostosowywać sytuację do napotkanych okoliczności. Wszelkie istotne rozbieżności pomiędzy sytuacją projektowaną a zastaną należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i/lub Zamawiającym. Nadzór geodezyjny nad prowadzonymi robotami znajduje się po stronie Wykonawcy. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym i przedstawionym graficznie w Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedstawionym graficznie w Uzupełniającej dokumentacji rysunkowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót budowlanych jest opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany w Przedmiarach Robót, stanowiących załączniki nr 11.1 i 11.2 do SIWZ. Wymienione załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), malejąco: zał. nr 8.1 i 8.2 (Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót), zał. nr 9 i 10 (Projekt budowlany oraz Dokumentacja rysunkowa uzupełniająca), zał. nr 11.1 i 11.2 (Przedmiary robót). Ponadto załącznikiem do SIWZ jest Opinia geotechniczna (Zał. nr 12 do SIWZ) wykonana na potrzeby projektu budowlanego drogi, prezentująca układ istniejących warstw gruntu w rejonie skarpy i projektowanej drogi pożarowej. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarach robót (Zał. nr 11.1 i 11.2 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2

Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233253-7, 45233200-1, 45111291-4, 45233251-3, 45111300-1, 45236000-0, 45111200-0, 45111000-8, 45232400-6, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 406372.80
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Szczecińskie Centrum Brukarskie Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tulipanowa 47
Kod pocztowy: 72-003
Miejscowość: Dobra
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 494871.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 494871.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 498889.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych