Gość Zamawiający |
Ogłoszenie nr 510203698-N-2019
z dnia 26-09-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji
Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w Budynku Głównym Akademii
Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590469-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540190972-N-2019 SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Wykonanie instalacji
Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w
Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego
1-2. Numer referencyjny(jeżeli
dotyczy): AR/262- 15/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem
zamówienia jest Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz
Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w ramach modernizacji Budynku Głównego
Akademii Morskiej w Szczecinie w aspekcie przystosowania go do
obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i bezpieczeństwa, zgodnie z
załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Uwaga – w związku z
rozpoczynającymi się od 01.10.2019 r. w budynku zajęciami dydaktycznymi
oraz z uwagi na znajdujących się w nim użytkowników (czynny obiekt),
wszystkie prace w pomieszczeniach przeznaczonych dla studentów (sale
wykładowe, laboratoryjne itp.) należy od 01.10.2019 r., a w
pomieszczeniach ogólnodostępnych (korytarze, klatki schodowe itp.) oraz
pomieszczeniach przeznaczonych dla pracowników budynku (biura, dziekanaty,
kancelaria itp.) od początku trwania Umowy, wykonywać w porze nocnej (od
godz. 18:00 do 7:00) i w weekendy (soboty i niedziele). Ponadto należy
każdorazowo, po zakończeniu robót na danym odcinku danego dnia, posprzątać
pomieszczenia z zanieczyszczeń i zabrudzeń powstałych w trakcie
prowadzonych robót i zabezpieczyć miejsce pracy i wykonane instalacje
przed dostępem osób postronnych. Nowo wykonany system SSP oraz GSO
Wykonawca ma za zadanie uruchomić, zaprogramować i wysterować, zgodnie z
algorytmami i założeniami przedstawionymi w Projekcie Wykonawczym,
stanowiącym załącznik nr 9.1 i 9.2 do SIWZ. Przed odbiorem końcowym należy
dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą
zaktualizowany projekt techniczny z naniesionymi i uzgodnionymi
ewentualnymi zmianami powstałymi na etapie wykonawstwa, dokumenty,
certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych i ważne świadectwa
dopuszczenia wydane przez CNBOP na wszystkie zastosowane materiały i
urządzenia, protokoły z prób i pomiarów oraz próbnego uruchomienia,
instrukcje eksploatacji urządzeń. Wydzielenie pożarowe klatek schodowych
odpowiednią stolarką drzwiową, niezbędne do działania GSO, nie wchodzi w
zakres przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi tylko
wykonanie jednego nowego okna oddymiającego i robót budowlanych z tym
związanych, montaż siłowników na istniejących oknach i drzwiach
napowietrzających/oddymiających oraz wykonanie całej instalacji i urządzeń
związanych z GSO. W ramach przedmiotu zamówienia znajduje się także
dostosowanie istniejących zewnętrznych 7 szt. bram i drzwi ewakuacyjnych
do przepisów przeciwpożarowych, tj. zapewnienie otwarcia bram i drzwi
ewakuacyjnych w przypadku wystąpienia systemu alarmu pożarowego - w tym
celu Wykonawca dostarczy zwory elektromagnetyczne, elementy
kontrolno-sterujące oraz zasilacze pożarowe; wykona instalację oraz
uruchomi/ zaprogramuje w systemie SSP funkcję otwarcia 7 szt. drzwi
ewakuacyjnych (oznaczonych na projekcie KD1 do KD7). Zamawiający wymaga
wykonania czujek bezprzewodowych w następujących pomieszczeniach (zmiana w
stosunku do PW): - Sala Senatu, - Sala Tradycji, - Biura Rektora,
Kanclerza i Kwestor, - Planetarium, - Klatki schodowe główne: K1, K6, K8
(łącznie z przyległymi korytarzami i spocznikami). W ramach wykonywania
instalacji, Wykonawca ma za zadanie wykonać niezbędne bruzdy oraz rurki
instalacyjne. Po wykonaniu robót instalacyjnych Wykonawca ma za zadanie
dokonać odtworzenia warstw tynku, gładzi, powłok malarskich. W związku z
zabytkowym charakterem budynku, wszelkie roboty budowlane (bruzdowanie,
tynkowanie, malowanie) muszą być uzgadniane z Miejskim Konserwatorem
Zabytków, pod groźbą cofnięcia pozwolenia na prowadzenie prac na obiekcie
zabytkowym. W związku z powyższym przedstawione w projekcie trasy
przewodów są przedstawione ideowo, zaś dokładne trasy prowadzenia
przewodów, bruzdowania, przekuć itp. należy przed wykonaniem uzgodnić z
Zamawiającym oraz Miejskim Konserwatorem Zabytków. Zaleca się wykonanie
wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także
specyfiki placu budowy i frontów robót. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia
należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Projektach
Wykonawczych stanowiących załączniki nr 9.1 i 9.2 do SIWZ, zgodnie z
Projektem Budowlanym stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Całość robót
musi być również wykonywana w zgodzie z Ekspertyzą techniczną stanu
ochrony przeciwpożarowej, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonane
roboty nie mogą naruszać Decyzji o pozwoleniu na budowę ze zmianą
(załączniki nr 14.1 i 14.2 do SIWZ), Decyzji Miejskiego Konserwatora
Zabytków (załącznik nr 14.3 do SIWZ) ani Postanowień Zachodniopomorskiego
Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, stanowiących
załączniki nr 12.2 i 12.3 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest
opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia
jest opisany pomocniczo w Przedmiarach Robót, stanowiących załączniki nr
10.1 i 10.2 do SIWZ. Wymienione załączniki, w przypadku jakichkolwiek
rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy
także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego:
zał. nr 14.1 i 14.2, zał. nr 12.2 i 12.3, zał. nr 14.3, zał. nr 8.1 i 8.2,
zał. nr 13, zał. nr 11, zał. nr 9.1 i 9.2, zał. nr 10.1 i 10.2. Każdą
stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić
Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z projektantem i/lub
rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. Zakres przedmiotu zamówienia należy
wycenić do oferty zgodnie z Projektami Wykonawczymi stanowiącymi zał. nr
9.1 i 9.2 do SIWZ. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały
szczegółowo wykazane w Przedmiarach robót (Zał. nr 10.1 i 10.2 do SIWZ),
jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze
względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter
pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu
zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a
ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym
zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30
ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. II.4)
Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45314300-4,
45315600-4,
45343100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|