Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510203698-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590469-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540190972-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262- 15/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Grawitacyjnego Systemu Oddymiania w ramach modernizacji Budynku Głównego Akademii Morskiej w Szczecinie w aspekcie przystosowania go do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i bezpieczeństwa, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Uwaga – w związku z rozpoczynającymi się od 01.10.2019 r. w budynku zajęciami dydaktycznymi oraz z uwagi na znajdujących się w nim użytkowników (czynny obiekt), wszystkie prace w pomieszczeniach przeznaczonych dla studentów (sale wykładowe, laboratoryjne itp.) należy od 01.10.2019 r., a w pomieszczeniach ogólnodostępnych (korytarze, klatki schodowe itp.) oraz pomieszczeniach przeznaczonych dla pracowników budynku (biura, dziekanaty, kancelaria itp.) od początku trwania Umowy, wykonywać w porze nocnej (od godz. 18:00 do 7:00) i w weekendy (soboty i niedziele). Ponadto należy każdorazowo, po zakończeniu robót na danym odcinku danego dnia, posprzątać pomieszczenia z zanieczyszczeń i zabrudzeń powstałych w trakcie prowadzonych robót i zabezpieczyć miejsce pracy i wykonane instalacje przed dostępem osób postronnych. Nowo wykonany system SSP oraz GSO Wykonawca ma za zadanie uruchomić, zaprogramować i wysterować, zgodnie z algorytmami i założeniami przedstawionymi w Projekcie Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 9.1 i 9.2 do SIWZ. Przed odbiorem końcowym należy dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą zaktualizowany projekt techniczny z naniesionymi i uzgodnionymi ewentualnymi zmianami powstałymi na etapie wykonawstwa, dokumenty, certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych i ważne świadectwa dopuszczenia wydane przez CNBOP na wszystkie zastosowane materiały i urządzenia, protokoły z prób i pomiarów oraz próbnego uruchomienia, instrukcje eksploatacji urządzeń. Wydzielenie pożarowe klatek schodowych odpowiednią stolarką drzwiową, niezbędne do działania GSO, nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi tylko wykonanie jednego nowego okna oddymiającego i robót budowlanych z tym związanych, montaż siłowników na istniejących oknach i drzwiach napowietrzających/oddymiających oraz wykonanie całej instalacji i urządzeń związanych z GSO. W ramach przedmiotu zamówienia znajduje się także dostosowanie istniejących zewnętrznych 7 szt. bram i drzwi ewakuacyjnych do przepisów przeciwpożarowych, tj. zapewnienie otwarcia bram i drzwi ewakuacyjnych w przypadku wystąpienia systemu alarmu pożarowego - w tym celu Wykonawca dostarczy zwory elektromagnetyczne, elementy kontrolno-sterujące oraz zasilacze pożarowe; wykona instalację oraz uruchomi/ zaprogramuje w systemie SSP funkcję otwarcia 7 szt. drzwi ewakuacyjnych (oznaczonych na projekcie KD1 do KD7). Zamawiający wymaga wykonania czujek bezprzewodowych w następujących pomieszczeniach (zmiana w stosunku do PW): - Sala Senatu, - Sala Tradycji, - Biura Rektora, Kanclerza i Kwestor, - Planetarium, - Klatki schodowe główne: K1, K6, K8 (łącznie z przyległymi korytarzami i spocznikami). W ramach wykonywania instalacji, Wykonawca ma za zadanie wykonać niezbędne bruzdy oraz rurki instalacyjne. Po wykonaniu robót instalacyjnych Wykonawca ma za zadanie dokonać odtworzenia warstw tynku, gładzi, powłok malarskich. W związku z zabytkowym charakterem budynku, wszelkie roboty budowlane (bruzdowanie, tynkowanie, malowanie) muszą być uzgadniane z Miejskim Konserwatorem Zabytków, pod groźbą cofnięcia pozwolenia na prowadzenie prac na obiekcie zabytkowym. W związku z powyższym przedstawione w projekcie trasy przewodów są przedstawione ideowo, zaś dokładne trasy prowadzenia przewodów, bruzdowania, przekuć itp. należy przed wykonaniem uzgodnić z Zamawiającym oraz Miejskim Konserwatorem Zabytków. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Projektach Wykonawczych stanowiących załączniki nr 9.1 i 9.2 do SIWZ, zgodnie z Projektem Budowlanym stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Całość robót musi być również wykonywana w zgodzie z Ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonane roboty nie mogą naruszać Decyzji o pozwoleniu na budowę ze zmianą (załączniki nr 14.1 i 14.2 do SIWZ), Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 14.3 do SIWZ) ani Postanowień Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, stanowiących załączniki nr 12.2 i 12.3 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarach Robót, stanowiących załączniki nr 10.1 i 10.2 do SIWZ. Wymienione załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr 14.1 i 14.2, zał. nr 12.2 i 12.3, zał. nr 14.3, zał. nr 8.1 i 8.2, zał. nr 13, zał. nr 11, zał. nr 9.1 i 9.2, zał. nr 10.1 i 10.2. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z projektantem i/lub rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. Zakres przedmiotu zamówienia należy wycenić do oferty zgodnie z Projektami Wykonawczymi stanowiącymi zał. nr 9.1 i 9.2 do SIWZ. Roboty, pozycje i zakresy objęte zamówieniem zostały szczegółowo wykazane w Przedmiarach robót (Zał. nr 10.1 i 10.2 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8

Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45314300-4, 45315600-4, 45343100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1674796.75
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: TENET Tomasz Jaśkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wawelska 1/8
Kod pocztowy: 70-505
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2033441.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2033441.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2033441.42
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 164914,14
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych