Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Ogłoszenie nr 510137380-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549285-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540111589-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/262-03/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi, - w podziale na 2 zadania. Zadanie nr 1 - Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 Zadanie nr 2 - Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2, 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem stolarki otworowej przeciwpożarowej i dymoszczelnej aluminiowej i stalowej, zgodnie z zestawieniem stolarki w dokumentacji technicznej pn. „Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym nr 1 i nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie, przy ul. Wały Chrobrego 1-2”, sporządzonej w kwietniu 2020 r. przez mgr inż. arch. Pawła Kolbiarza, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniżej wypisane roboty: - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa stalowa pełna w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 2, - stolarka okienna przeciwpożarowa aluminiowa przeszklona w Budynku nr 2, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 3, - niezbędne elementy wyposażenia zamontowanej stolarki, w tym w szczególności okucia, klamki, zamki, wkładki (patentowe w systemie jednego klucza dla wszystkich montowanych drzwi), samozamykacze (szynowe), odbojniki drzwiowe montowane do posadzki bądź sąsiadującej ściany, - parapety granitowe wewnętrzne przy zamontowanych oknach przeciwpożarowych w Budynku nr 2, - demontaż istniejących drzwi, ościeżnic, okien, opasek, parapetów – tam gdzie występują, - niezbędne roboty związane z dostosowaniem otworów do wymiarów projektowanych drzwi, w tym roboty rozbiórkowe w celu ich ewentualnego powiększenia, pomniejszanie otworów itd. - niezbędne roboty wykończeniowe (tynkowanie, zabudowy g-k, szpachlowanie, malowanie), mające na celu odtworzyć sąsiadujące z montowanymi elementami ściany i posadzki do stanu pierwotnego. Uwaga: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Dokumentacji technicznej zawierającej zestawienie stolarki, rzuty i detale, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty wykonywane powinny być zgodnie z Ekspertyzą przeciwpożarową, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ, a także zgodnie z Uzgodnieniem konserwatorskim ekspertyzy przeciwpożarowej, dwoma Postanowieniami Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków, stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr zał. nr 11, 12, 13, 9, 10, 14, 8, 16. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z nim oraz ewentualnie rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2) Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem stolarki drzwiowej przeciwpożarowej i dymoszczelnej drewnianej, zgodnie z zestawieniem stolarki w dokumentacji technicznej pn. „Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym nr 1 i nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie, przy ul. Wały Chrobrego 1-2”, sporządzonej w kwietniu 2020 r. przez mgr inż. arch. Pawła Kolbiarza, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniżej wypisane roboty: - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna drewniana pełna, w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna drewniana pełna, w Budynku nr 2, - niezbędne elementy wyposażenia zamontowanej stolarki, w tym w szczególności okucia, klamki, zamki, wkładki (patentowe w systemie jednego klucza dla wszystkich montowanych drzwi), samozamykacze (szynowe), odbojniki drzwiowe montowane do posadzki bądź sąsiadującej ściany, - opaski drzwiowe drewniane przy drzwiach, które zgodnie z zestawieniem stolarki takie opaski mają zaprojektowane, - demontaż istniejących drzwi, ościeżnic, opasek – tam gdzie występują, - niezbędne roboty związane z dostosowaniem otworów do wymiarów projektowanych drzwi, w tym roboty rozbiórkowe w celu ich ewentualnego powiększenia, pomniejszanie otworów itd. - niezbędne roboty wykończeniowe (tynkowanie, zabudowy g-k, szpachlowanie, malowanie), mające na celu odtworzyć sąsiadujące z montowanymi elementami ściany i posadzki do stanu pierwotnego. Uwaga: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Dokumentacji technicznej zawierającej zestawienie stolarki, rzuty i detale, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty wykonywane powinny być zgodnie z Ekspertyzą przeciwpożarową, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ, a także zgodnie z Uzgodnieniem konserwatorskim ekspertyzy przeciwpożarowej, dwoma Postanowieniami Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków, stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 17 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr zał. nr 11, 12, 13, 9, 10, 15, 8, 17. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z nim oraz ewentualnie rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Zamawiający informuje, że budynek jest stale użytkowany. W okresie lipiec-wrzesień nie są planowane zajęcia dydaktyczne studentów, niemniej w budynku stale pracują inni użytkownicy. Wszelkie roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym i w sposób maksymalnie eliminujący zagrożenia, niedogodności i uciążliwości dla użytkowników. Bezwzględnie należy wygrodzić i zabezpieczyć miejsca prowadzonych prac przed dostępem osób trzecich. Po zakończeniu prac miejsce wykonywania należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne użytkowanie (w tym zmyć podłogi i inne elementy w przypadku prac pylących). W przypadku prowadzenia robót szczególnie hałaśliwych i uciążliwych w godzinach pracy użytkowników Akademii Morskiej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania robót. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym zabezpieczenia pomieszczeń oraz ich wyposażenia, istniejących ścian, posadzek, drzwi, okien, demontaż i ponowny montaż ewentualnych przeszkód montażowych, ewentualne rozbiórki istniejących warstw wykończeniowych oraz ich odtworzenie do stanu pierwotnego, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie pozostawić wybrane elementy), roboty porządkowe. Uwaga – Zamawiający wymaga, aby wszystkie zamontowane drzwi posiadały zamki z wkładkami otwieranymi jednym kluczem (tzw. system ‘masterkey’, ‘system klucza generalnego’), w systemie zgodnym z już występującym w innych drzwiach na obiekcie (system firmy LOB Master Key). W celu dobrania wkładek do występującego w obiekcie systemu, Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną kartę kodową, która jest niezbędna w celu zamówienia wkładek pasujących do systemu. Przed rozpoczęciem produkcji stolarki należy przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia (na Karcie zatwierdzenia wyrobu budowlanego, której wzór stanowi załącznik nr 15 do Umowy) wszelkie planowane do zastosowania wyroby budowlane oraz kompletne rysunki wykonawcze drzwi/okien. W ramach przedmiotu zamówienia jest także dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej dotyczącej zrealizowanych robót, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika robót budowlanych o zrealizowaniu robót zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, a także inne niezbędne dokumenty, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a także specyfiki placu budowy i frontów robót. 3. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44221000-5

Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 805881.18
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ARKADA-KOD Nadolni Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 7B
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 484923.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 484923.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 527145.11
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 231068.79
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ARKADA-KOD Nadolni Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 7B
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 332168.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332168.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332168.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych