|
Ogłoszenie nr 510137380-N-2020
z dnia 28-07-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii
Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1)
wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej
przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi
2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej
przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549285-N-2020 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540111589-N-2020 SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w
Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego 1-2,
70-500 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel.
914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl,
faks 914 809 575. Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Roboty budowlane w
Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2
związane z: 1) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki
drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z
robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem (dostawa i montaż) wewnętrznej
stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami
towarzyszącymi Numer referencyjny(jeżeli
dotyczy): AR/262-03/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
1. Przedmiotem
zamówienia są: Roboty budowlane w Budynku Głównym Akademii Morskiej w
Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 związane z: 1) wykonaniem (dostawa
i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej przeciwpożarowej
(aluminiowej i stalowej) wraz z robotami towarzyszącymi 2) wykonaniem
(dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej
drewnianej wraz z robotami towarzyszącymi, - w podziale na 2 zadania.
Zadanie nr 1 - Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej stolarki drzwiowej
i okiennej przeciwpożarowej (aluminiowej i stalowej) wraz z robotami
towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul.
Wały Chrobrego 1-2 Zadanie nr 2 - Wykonanie (dostawa i montaż) wewnętrznej
stolarki drzwiowej przeciwpożarowej drewnianej wraz z robotami
towarzyszącymi w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul.
Wały Chrobrego 1-2, 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z
dostawą i montażem stolarki otworowej przeciwpożarowej i dymoszczelnej
aluminiowej i stalowej, zgodnie z zestawieniem stolarki w dokumentacji
technicznej pn. „Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. wraz z
robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym nr 1 i nr 2 Akademii Morskiej w
Szczecinie, przy ul. Wały Chrobrego 1-2”, sporządzonej w kwietniu 2020 r.
przez mgr inż. arch. Pawła Kolbiarza, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniżej
wypisane roboty: - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna
aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa
przeciwpożarowa stalowa pełna w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa
przeciwpożarowa i dymoszczelna aluminiowa, pełna i przeszklona, w Budynku
nr 2, - stolarka okienna przeciwpożarowa aluminiowa przeszklona w Budynku
nr 2, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa aluminiowa, pełna i przeszklona,
w Budynku nr 3, - niezbędne elementy wyposażenia zamontowanej stolarki, w
tym w szczególności okucia, klamki, zamki, wkładki (patentowe w systemie
jednego klucza dla wszystkich montowanych drzwi), samozamykacze (szynowe),
odbojniki drzwiowe montowane do posadzki bądź sąsiadującej ściany, -
parapety granitowe wewnętrzne przy zamontowanych oknach przeciwpożarowych
w Budynku nr 2, - demontaż istniejących drzwi, ościeżnic, okien, opasek,
parapetów – tam gdzie występują, - niezbędne roboty związane z
dostosowaniem otworów do wymiarów projektowanych drzwi, w tym roboty
rozbiórkowe w celu ich ewentualnego powiększenia, pomniejszanie otworów
itd. - niezbędne roboty wykończeniowe (tynkowanie, zabudowy g-k,
szpachlowanie, malowanie), mające na celu odtworzyć sąsiadujące z
montowanymi elementami ściany i posadzki do stanu pierwotnego. Uwaga:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie i w sposób opisany i
przedstawiony w Dokumentacji technicznej zawierającej zestawienie
stolarki, rzuty i detale, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty
wykonywane powinny być zgodnie z Ekspertyzą przeciwpożarową, stanowiącą
Załącznik nr 9 do SIWZ, a także zgodnie z Uzgodnieniem konserwatorskim
ekspertyzy przeciwpożarowej, dwoma Postanowieniami Zachodniopomorskiego
Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Decyzją Miejskiego Konserwatora
Zabytków, stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ.
Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. Ponadto
przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót,
stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w
poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie
ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Wymienione wyżej
załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają
następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki
do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr zał. nr 11, 12, 13, 9,
10, 14, 8, 16. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami
należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z nim
oraz ewentualnie rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2)
Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych
związanych z dostawą i montażem stolarki drzwiowej przeciwpożarowej i
dymoszczelnej drewnianej, zgodnie z zestawieniem stolarki w dokumentacji
technicznej pn. „Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. wraz z
robotami towarzyszącymi w Budynku Głównym nr 1 i nr 2 Akademii Morskiej w
Szczecinie, przy ul. Wały Chrobrego 1-2”, sporządzonej w kwietniu 2020 r.
przez mgr inż. arch. Pawła Kolbiarza, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniżej
wypisane roboty: - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i dymoszczelna
drewniana pełna, w Budynku nr 1, - stolarka drzwiowa przeciwpożarowa i
dymoszczelna drewniana pełna, w Budynku nr 2, - niezbędne elementy
wyposażenia zamontowanej stolarki, w tym w szczególności okucia, klamki,
zamki, wkładki (patentowe w systemie jednego klucza dla wszystkich
montowanych drzwi), samozamykacze (szynowe), odbojniki drzwiowe montowane
do posadzki bądź sąsiadującej ściany, - opaski drzwiowe drewniane przy
drzwiach, które zgodnie z zestawieniem stolarki takie opaski mają
zaprojektowane, - demontaż istniejących drzwi, ościeżnic, opasek – tam
gdzie występują, - niezbędne roboty związane z dostosowaniem otworów do
wymiarów projektowanych drzwi, w tym roboty rozbiórkowe w celu ich
ewentualnego powiększenia, pomniejszanie otworów itd. - niezbędne roboty
wykończeniowe (tynkowanie, zabudowy g-k, szpachlowanie, malowanie), mające
na celu odtworzyć sąsiadujące z montowanymi elementami ściany i posadzki
do stanu pierwotnego. Uwaga: Przedmiot zamówienia należy wykonać w
zakresie i w sposób opisany i przedstawiony w Dokumentacji technicznej
zawierającej zestawienie stolarki, rzuty i detale, stanowiącej Załącznik
nr 8 do SIWZ. Roboty wykonywane powinny być zgodnie z Ekspertyzą
przeciwpożarową, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ, a także zgodnie z
Uzgodnieniem konserwatorskim ekspertyzy przeciwpożarowej, dwoma
Postanowieniami Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz
Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków, stanowiącymi odpowiednio
Załączniki nr 10, 11, 12 i 13 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót
jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest
opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 17 do
SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru
robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter
pomocniczy/posiłkowy. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku
jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię
ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od
najważniejszego: zał. nr zał. nr 11, 12, 13, 9, 10, 15, 8, 17. Każdą
stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić
Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z nim oraz ewentualnie
rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Zamawiający informuje, że
budynek jest stale użytkowany. W okresie lipiec-wrzesień nie są planowane
zajęcia dydaktyczne studentów, niemniej w budynku stale pracują inni
użytkownicy. Wszelkie roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym
i w sposób maksymalnie eliminujący zagrożenia, niedogodności i
uciążliwości dla użytkowników. Bezwzględnie należy wygrodzić i
zabezpieczyć miejsca prowadzonych prac przed dostępem osób trzecich. Po
zakończeniu prac miejsce wykonywania należy uprzątnąć oraz doprowadzić do
stanu umożliwiającego normalne użytkowanie (w tym zmyć podłogi i inne
elementy w przypadku prac pylących). W przypadku prowadzenia robót
szczególnie hałaśliwych i uciążliwych w godzinach pracy użytkowników
Akademii Morskiej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego
wstrzymania robót. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także
wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym zabezpieczenia pomieszczeń
oraz ich wyposażenia, istniejących ścian, posadzek, drzwi, okien, demontaż
i ponowny montaż ewentualnych przeszkód montażowych, ewentualne rozbiórki
istniejących warstw wykończeniowych oraz ich odtworzenie do stanu
pierwotnego, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i
materiałów z demontażu (chyba, że Zamawiający zażyczy sobie pozostawić
wybrane elementy), roboty porządkowe. Uwaga – Zamawiający wymaga, aby
wszystkie zamontowane drzwi posiadały zamki z wkładkami otwieranymi jednym
kluczem (tzw. system ‘masterkey’, ‘system klucza generalnego’), w systemie
zgodnym z już występującym w innych drzwiach na obiekcie (system firmy LOB
Master Key). W celu dobrania wkładek do występującego w obiekcie systemu,
Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną kartę kodową, która jest
niezbędna w celu zamówienia wkładek pasujących do systemu. Przed
rozpoczęciem produkcji stolarki należy przedstawić Zamawiającemu do
zatwierdzenia (na Karcie zatwierdzenia wyrobu budowlanego, której wzór
stanowi załącznik nr 15 do Umowy) wszelkie planowane do zastosowania
wyroby budowlane oraz kompletne rysunki wykonawcze drzwi/okien. W ramach
przedmiotu zamówienia jest także dostarczenie kompletnej dokumentacji
powykonawczej dotyczącej zrealizowanych robót, tj. atesty, certyfikaty,
aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane
materiały, oświadczenie kierownika robót budowlanych o zrealizowaniu robót
zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, a także inne
niezbędne dokumenty, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się
wykonanie wizji lokalnej, w celu dokładnego określenia zakresu robót, a
także specyfiki placu budowy i frontów robót. 3. Podane przez
Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki
towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu
określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo
Zamówień Publicznych. II.4) Informacja o
częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 44221000-5
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|