Gość
Zamawiający
Formularz
Ogłoszenie nr 500031827-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Przebudowa budynku dawnej kuźni na potrzeby Wydziału Mechanicznego Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574545-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500022563-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000, ul. ul. Wały Chrobrego  42371, 70500   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku dawnej kuźni na potrzeby Wydziału Mechanicznego Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AR/272- 07/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku dawnej kuźni na potrzeby Wydziału Mechanicznego Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane związane są z przebudową wolnostojącego budynku Kuźni na terenie AM w Szczecinie zgodnie z załącznikiem graficznym nr 11-1 do SIWZ. Do zakresu prac należy również: - podłączenie instalacji cieplnej na potrzeby c.o. i c.t. do węzła cieplnego, który znajduje się w Budynku Dydaktycznym nr 1 - przebieg trasy zasilania w załączniku graficznym 11-1 i 11-2 do SIWZ, - podłączenie instalacji z.w.u. w piwnicy Budynku Dydaktycznego nr 1 - przebieg trasy zasilania w załączniku graficznym 11-1 i 11-2 do SIWZ, - podłączenie kanalizacji do istniejącej studzienki na terenie Inwestora. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe: m.in. rozbiórka zniszczonych elementów więźb dachowych, rozbiórka pokrycia dachowego papowego, rozbiórka rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, rozbiórka ścian działowych i innych elementów budowlanych; rozbiórka stropu i schodów drewnianych, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, skucie posadzki cementowej, wywóz gruzu i utylizacja odpadów budowlanych, demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej, wentylacyjnej, wodnej i kanalizacyjnej. 2) Roboty budowlane: m.in. wykonanie nowych posadzek betonowych, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie więźby dachowej, wykonanie pokrycia dachowego, montaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścianach i słupach, gładzi jednowarstwowych wewnętrznych, wykonanie okładzin z płyt gipsowokartonowych, wykonanie posadzki przemysłowej, malowanie ścian i sufitów, uzupełnienie tynków zewnętrznych, 3) Roboty elektryczne: m.in. wymiana instalacji elektrycznej, montaż: koryt kablowych, rozdzielnic, włączników, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych, wykonanie zasilania urządzeń branży sanitarnej, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie pomiarów elektrycznych, 4) Roboty sanitarne: m.in. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wodnej i kanalizacji z białym montażem (baterie, zlewozmywaki, umywalki itp.), wykonanie zasilania nagrzewnic, wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, montaż nowej centrali wentylacyjnej. Uwaga: Przedmiot zamówienia stanowią wybrane pozycje z całości prac przewidzianych w Projekcie Wykonawczym, dotyczące budynku dawnej kuźni. Roboty objęte zamówieniem zostały wykazane w Przedmiarach Robót (zał. nr 10-1 do 10-4 do SIWZ), jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiarów, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty Wykonawcze (zał. nr 8-1 ÷ 8-5 do SIWZ),Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9-1 do 9-4 SIWZ), Przedmiary Robót pomocniczo (zał. nr 10-1 do 10-4 do SIWZ), Dokumentacja Graficzna (zał. nr 11-1 do 11-2 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45310000-3, 45315000-8, 45316000-5, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 263307.14
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AB" Grzegorz Biel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 58
Kod pocztowy: 74-100
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 321058.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 315000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321058,00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych