Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510082900-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Remont zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515894-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540042433-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AT/262- 03/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej (sali gier)w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. Na prace wydane jest pozwolenie na budowę. 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1.roboty budowlane – roboty rozbiórkowe, demontażowe, roboty murarskie, wykonanie zabudów płytą gipsowo-włóknową, wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych, wymiana części nadproży, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej na nową, licowanie ścian płytkami, wykonanie nowej posadzki betonowej z ułożeniem płytek podłogowych, ułożenie wykładziny PCV, wykonanie sufitu podwieszanego, roboty malarskie; 1.2.roboty sanitarne – roboty w zakresie remontu instalacji wodnej, kanalizacyjnej, cyrkulacji, co, hydrantowej, wentylacyjnej i wyposażenie toalet w biały osprzęt, 1.3.roboty elektryczne – prace polegające na wymianie instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z oświetleniem ewakuacyjnym, zasilenie jej oraz wykonanie badań i pomiarów itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlano-wykonawczy (zał. nr 8 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9.1 - 9.3 do SIWZ), Przedmiary Robót pomocniczo (zał. nr 10.1 -10.3 do SIWZ), 2.Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111100-9, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45320000-6, 45262400-5, 45410000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 364859.74
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Usługowy „KUST” Marian Kurkowicz, Mirosław Stupak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolumba 88/89
Kod pocztowy: 70-035
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 493000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 493000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 493000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych