Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500039191-N-2017
z dnia 05-10-2017 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Remont części pomieszczeń na
parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w
Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000,
ul. Wały Chrobrego
1-2,
70-500
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 809 400, e-mail
bzp@am.szczecin.pl, faks
914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pomieszczeń na parterze budynku
Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy
ul. Starzyńskiego 8
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AT/272- 17/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest Remont części
pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB”
Akademii Morskiej w Szczecinie przy
ul. Starzyńskiego 8.
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem Zamówienia są między innymi:
1.1. roboty budowlane – roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowe,
prace polegające na rozbiórce okładzin posadzek, roboty tynkarskie,
roboty malarskie, układanie posadzki z płytek podłogowych oraz wykonanie
nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych wykonanie zabudów płytą
g-k, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszanych itd.,
1.2. roboty sanitarne – roboty demontażowe, roboty w zakresie montażu
instalacji wodnej i kanalizacyjnej, montaż wyposażenia sanitarnego,
prace odbiorowe - próby szczelności,
1.3. roboty elektryczne – prace demontażowe, układanie przewodów w
bruzdach, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd,
puszek, przewodów, pomiary, badania itd.
1.4. Montaż instalacji DSO, SAP, oraz instalacji TV
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje
Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 7.1-7.3 do
zaproszenia), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 8.1-8.5 do
Zaproszenia), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 9 do Zaproszenia ).
2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne
nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na
celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo
Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w
zakresie realizacji zamówienia:
1) prace rozbiórkowe,
2) prace wykończeniowe (m.in. tynkarskie, glazurnicze, szpachlarsko
-malarskie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45410000-4,
45421100-5,
45431000-7,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo w przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 19.07.2017 r. wszczął po raz pierwszy postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 (nr postępowania AT/272-13/17) zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 554339-N-2017. Do dnia otwarcia ofert tj. do 03.08.2017 r. godz. 10:30 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Postępowanie w dniu 03.08.2017 r. zostało unieważnione na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. 08.08.2017 r. przedmiotowe zamówienie zostało wszczęte drugi raz (nr postępowania (AT/272-16/17) zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 565915-N-2017. Do dnia otwarcia ofert tj. do 23.08.2017 r. godz. 10:30 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Postępowanie w dniu 24.08.2017 r. zostało unieważnione na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p. W związku z powyższym zachodzą przesłanki zastosowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ponieważ w dwóch kolejnych postępowaniach prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wartość szacunkową dla zamówienia ustalono w dniu 12.07.2017 r. na postawie kosztorysu inwestorskiego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 314 799,97 zł netto co stanowi równowartość 75 403,00 Euro (1 Euro= 4,1749 zł), przeliczone na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.12.2015 r. Całkowita wartość szacunkowa dla robót budowlanych planie zamówień publicznych na rok 2017 wynosi ponad 30 000 euro a nie przekracza 5 225 000 euro. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|