Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500039191-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AT/272- 17/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8. 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1. roboty budowlane – roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowe, prace polegające na rozbiórce okładzin posadzek, roboty tynkarskie, roboty malarskie, układanie posadzki z płytek podłogowych oraz wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych wykonanie zabudów płytą g-k, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszanych itd., 1.2. roboty sanitarne – roboty demontażowe, roboty w zakresie montażu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, montaż wyposażenia sanitarnego, prace odbiorowe - próby szczelności, 1.3. roboty elektryczne – prace demontażowe, układanie przewodów w bruzdach, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd, puszek, przewodów, pomiary, badania itd. 1.4. Montaż instalacji DSO, SAP, oraz instalacji TV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 7.1-7.3 do zaproszenia), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 8.1-8.5 do Zaproszenia), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 9 do Zaproszenia ). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace rozbiórkowe, 2) prace wykończeniowe (m.in. tynkarskie, glazurnicze, szpachlarsko -malarskie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9

Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45421100-5, 45431000-7, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 314799.97
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Usługowy „KUST” S.C Marian Kurkowicz, Mirosław Stupak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolumba 88/89
Kod pocztowy: 70-035
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 340848.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 340848.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 340848.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo w przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 19.07.2017 r. wszczął po raz pierwszy postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 (nr postępowania AT/272-13/17) zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 554339-N-2017. Do dnia otwarcia ofert tj. do 03.08.2017 r. godz. 10:30 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Postępowanie w dniu 03.08.2017 r. zostało unieważnione na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. 08.08.2017 r. przedmiotowe zamówienie zostało wszczęte drugi raz (nr postępowania (AT/272-16/17) zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 565915-N-2017. Do dnia otwarcia ofert tj. do 23.08.2017 r. godz. 10:30 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Postępowanie w dniu 24.08.2017 r. zostało unieważnione na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p. W związku z powyższym zachodzą przesłanki zastosowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ponieważ w dwóch kolejnych postępowaniach prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wartość szacunkową dla zamówienia ustalono w dniu 12.07.2017 r. na postawie kosztorysu inwestorskiego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 314 799,97 zł netto co stanowi równowartość 75 403,00 Euro (1 Euro= 4,1749 zł), przeliczone na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.12.2015 r. Całkowita wartość szacunkowa dla robót budowlanych planie zamówień publicznych na rok 2017 wynosi ponad 30 000 euro a nie przekracza 5 225 000 euro.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych