Ogłoszenie nr 89541 - 2017
z dnia 2017-05-29 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
14512900000, ul.
ul. Wały Chrobrego
42371,
70500
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 809 400, faks
914 809 575, e-mail
bzp@am.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.am.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjny remont części instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
AT/272-06/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Awaryjny remont części instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Stołówki Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Szczerbcowej 4
1.Zakres zamówienia: Zgodnie z Przedmiarem robót – zał. nr 3 do Zaproszenia
2.Robocizna, zakup materiałów, transport, wywóz w zakresie Wykonawcy.
3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) roboty instalacyjne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45331210-1
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7716.88 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Klima System Michał Walczak,
,
ul. Tyniecka 79/1,
71-019,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10012.2 Oferta z najniższą ceną/kosztem 10012.2 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10012.2 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Proponowany tryb:
Zamówienie z wolnej ręki art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.
Uzasadnienie:
Z-ca Kierownika Osiedla Akademickiego zawiadomił o nieprawidłowej pracy wentylacji mechanicznej w budynku Stołówki – „dudnienie” wyciągu. Z uwagi na duży hałas wentylacja została wyłączona.
Wymagane jest natychmiastowe wykonanie prac budowlanych związanych z naprawą instalacji wentylacji mechanicznej, ponieważ wentylacja jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Wartość szacunkową dla zamówienia ustalono w dniu 28.04.2017r. na postawie kosztorysu inwestorskiego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 7 716,88 zł netto co stanowi równowartość 1 848,40 Euro (1 Euro= 4,1749 zł), przeliczone na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.12.2015r.
Całkowita wartość szacunkowa dla robót budowlanych planie zamówień publicznych na rok 2017 wynosi ponad 30 000 euro a nie przekracza 5 186 000 euro