Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 540210460-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.
Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 601317-N-2019
Data: 24/09/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: 1) w związku z wystąpieniem Siły Wyższej; 2) zmiany terminów określonych w Umowie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania usługi lub sposób jej prowadzenia; b) opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu usług objętych Umową powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności; c) opóźnień w realizacji Umowy wynikłych z winy Zamawiającego, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, d) skrócenia terminów wykonania Umowy lub jej części; 3) w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 5) wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 7) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości Wynagrodzenia brutto proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie wystąpić z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego. Ewentualna zmiana stawki w związku ze zmiana podatku VAT będzie naliczana od dnia złożenia wniosku. 8) Na etapie wdrożenia, mając na uwadze oddanie jak najlepszego produktu, Strony mogą podjąć decyzje o realizacji (bez zmiany ceny) funkcjonalności dodatkowych systemu bądź też zrezygnować z funkcjonalności opisanych, jeśli taka funkcjonalność będzie realizowana inaczej, bądź okaże się już nieprzydatna dla Zamawiającego np. w przypadku zmian w prawie powszechnym bądź w aktach prawa wewnętrznego, a także w przypadkach, gdy zmiana taka okaże się korzystna dla Zamawiającego. 9) w zakresie składu osobowego personelu Wykonawcy; w takim przypadku zmiana może nastąpić na następujących zasadach: a) Wykonawca może dokonać zmiany osoby wchodzącej w skład personelu Wykonawcy w przypadku zaistnienia istotnej przyczyny obiektywnej, niezależnej od Wykonawcy (takiej jak choroba, rozwiązanie stosunku pracy lub umowy o współpracę z Wykonawcą lub jego podwykonawcami, urlop macierzyński lub wychowawczy oraz inne podobne przypadki). Nowy członek personelu zostanie przedstawiony na piśmie Zamawiającemu i będzie miał kwalifikacje nie niższe niż jego poprzednik. b) Na wniosek Zamawiającego z podaniem przyczyny Wykonawca dokona zmiany osoby wchodzącej w skład personelu Wykonawcy. Nowy członek personelu Wykonawcy będzie miał kwalifikacje nie niższe niż jego poprzednik. c) W uzasadnionych sytuacjach na wniosek Zamawiającego, zawierający podanie przyczyny, Wykonawca dokona zmiany osoby wchodzącej w skład personelu Wykonawcy. Nowy członek personelu Wykonawcy będzie miał kwalifikacje nie niższe niż jego poprzednik. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie wszelkich zmian terminów nie skutkujących zmianą terminu Odbioru Końcowego z zastrzeżeniem ust. 3 pod warunkiem, że Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego bez konieczności sporządzania aneksu. 3. Termin Odbioru Końcowego oraz zakończenia realizacji umowy może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach, związanych ze zmianami w prawie, mającymi wpływ na realizowane prace wdrożeniowe, koniecznością opracowania dodatkowych funkcjonalności systemu niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania a nie opisanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem jednak, że okres wdrożenia musi zostać zakończony w trakcie trwania projektu „Nowe Horyzonty”. 4. wynagrodzenie miesięczne za Świadczenie usług serwisowych będzie corocznie waloryzowane o Średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego od pierwszego dnia miesiąca następującego po ogłoszeniu tego wskaźnika, przy czym waloryzacja rozpocznie się od drugiego roku świadczenia usług serwisowych. Waloryzacja wynagrodzenia będzie wymagać sporządzenia aneksu do Umowy. Waloryzacja będzie uwzględniona jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy i zostanie naliczona od dnia złożenia wniosku. 5. Każdorazowo, w sytuacji zakupu nowych modułów Programu w okresie następującym po zrealizowaniu Przedmiotu Zamówienia a w trakcie świadczenia usług, o których mowa w Załączniku nr 3 do Umowy, ze względu na rosnącą czasochłonność serwisu i nowelizacji realizowanych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, wynagrodzenie wymienione w § 2 ust. 6 lit. a) i b) może zostać zmienione aneksem do niniejszej umowy, nie więcej jednak niż o 0,4% wartości netto zakupionych modułów. 6. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: 1) w związku z wystąpieniem Siły Wyższej; 2) zmiany terminów określonych w Umowie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania usługi lub sposób jej prowadzenia; b) opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu usług objętych Umową powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności; c) opóźnień w realizacji Umowy wynikłych z winy Zamawiającego, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, d) skrócenia terminów wykonania Umowy lub jej części; 3) w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 5) wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 7) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości Wynagrodzenia brutto proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie wystąpić z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego. Ewentualna zmiana stawki w związku ze zmiana podatku VAT będzie naliczana od dnia złożenia wniosku. 8) Na etapie wdrożenia, mając na uwadze oddanie jak najlepszego produktu, Strony mogą podjąć decyzje o realizacji (bez zmiany ceny) funkcjonalności dodatkowych systemu bądź też zrezygnować z funkcjonalności opisanych, jeśli taka funkcjonalność będzie realizowana inaczej, bądź okaże się już nieprzydatna dla Zamawiającego np. w przypadku zmian w prawie powszechnym bądź w aktach prawa wewnętrznego, a także w przypadkach, gdy zmiana taka okaże się korzystna dla Zamawiającego. 9) w zakresie składu osobowego personelu Wykonawcy; w takim przypadku zmiana może nastąpić na następujących zasadach: a) Wykonawca może dokonać zmiany osoby wchodzącej w skład personelu Wykonawcy w przypadku zaistnienia istotnej przyczyny obiektywnej, niezależnej od Wykonawcy (takiej jak choroba, rozwiązanie stosunku pracy lub umowy o współpracę z Wykonawcą lub jego podwykonawcami, urlop macierzyński lub wychowawczy oraz inne podobne przypadki). Nowy członek personelu zostanie przedstawiony na piśmie Zamawiającemu i będzie miał kwalifikacje nie niższe niż jego poprzednik. b) Na wniosek Zamawiającego z podaniem przyczyny Wykonawca dokona zmiany osoby wchodzącej w skład personelu Wykonawcy. Nowy członek personelu Wykonawcy będzie miał kwalifikacje nie niższe niż jego poprzednik. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie wszelkich zmian terminów nie skutkujących zmianą terminu Odbioru Końcowego z zastrzeżeniem ust. 3 pod warunkiem, że Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego bez konieczności sporządzania aneksu. 3. Termin Odbioru Końcowego oraz zakończenia realizacji umowy może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach, związanych ze zmianami w prawie, mającymi wpływ na realizowane prace wdrożeniowe, koniecznością opracowania dodatkowych funkcjonalności systemu niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania a nie opisanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem jednak, że okres wdrożenia musi zostać zakończony w trakcie trwania projektu „Nowe Horyzonty”. 4. wynagrodzenie miesięczne za Świadczenie usług serwisowych będzie corocznie waloryzowane o Średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego od pierwszego dnia miesiąca następującego po ogłoszeniu tego wskaźnika, przy czym waloryzacja rozpocznie się od drugiego roku świadczenia usług serwisowych. Waloryzacja wynagrodzenia będzie wymagać sporządzenia aneksu do Umowy. Waloryzacja będzie uwzględniona jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy i zostanie naliczona od dnia złożenia wniosku. 5. Każdorazowo, w sytuacji zakupu nowych modułów Programu w okresie następującym po zrealizowaniu Przedmiotu Zamówienia a w trakcie świadczenia usług, o których mowa w Załączniku nr 3 do Umowy, ze względu na rosnącą czasochłonność serwisu i nowelizacji realizowanych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, wynagrodzenie wymienione w § 2 ust. 6 lit. a) i b) może zostać zmienione aneksem do niniejszej umowy, nie więcej jednak niż o 0,4% wartości netto zakupionych modułów. 6. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-07, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-09, godzina: 09:30,

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych