Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510048720-N-2019
z dnia 13-03-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Dostawa elektronicznego indykatora ciśnienia dla Akademii Morskiej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego
1-2,
70-500
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 809 400, e-mail
bzp@am.szczecin.pl, faks
914 809 575.
Adres strony internetowej (url): am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elektronicznego indykatora ciśnienia dla Akademii Morskiej w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP-AG/272-1/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego indykatora ciśnienia dla Akademii Morskiej w Szczecinie
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.
3. Nomenklatura wg CPV
38300000-8 Przyrządy do pomiaru
4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38300000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 11.10.2018 r. zostało wszczęte postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę elektronicznego indykatora ciśnienia dla Akademii Morskiej w Szczecinie nr sprawy BZP-AG/272-36/18, które zostało unieważnione w dniu 22.10.2018 r. gdyż w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta, unieważnienie nastąpiło na podstawie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień Publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; (…)”. Kolejne postępowanie na ww. przedmiot zamówienia zostało wszczęte w dniu 15.11.2018r. w trybie przetargu nieograniczonego nr sprawy BZP-AG/272-48/18, które z tej samej przyczyny, co pierwsze postępowanie, w dniu 27.11.2018r. zostało unieważnione. W związku z powyższym zachodzą przesłanki do zastosowania względem przedmiotowego zakupu trybu zamówienia z wolnej ręki. Wykonawcę, który zostanie zaproszony do postępowania wybrano w sposób rzetelny gwarantujący prawidłowe wykonanie umowy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|