Og³oszenie nr 554969-N-2017 z dnia 2017-07-20 r. 



Akademia Morska w Szczecinie: Dostawa kontenera wraz z wyposa¿eniem do przechowywania zapory przeciwolejowej dla Akademii Morskiej w Szczecinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi¹zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze œrodków Unii Europejskiej 

Tak


Nazwa projektu lub programu 
South Baltic Oil Spill Response through clean-up with Biogenic Oil Binders SBOIL- realizacja: 01.07.2016-30.06.2019

O zamówienie mog¹ ubiegaæ siê wy³¹cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alnoœæ, lub dzia³alnoœæ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd¹ realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn¹ i zawodow¹ integracjê osób bêd¹cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych 

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wskaŸnik zatrudnienia osób nale¿¹cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 



SEKCJA I: ZAMAWIAJ¥CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj¹cy 

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj¹cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj¹cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: 
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj¹cych 

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj¹cych, którzy wspólnie przeprowadzaj¹ postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj¹cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj¹cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej – maj¹ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 14512900000, ul. ul. Wa³y Chrobrego  42371 , 70500   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel.914 809 400, , e-mail bzp@am.szczecin.pl, , faks 914 809 575. 
Adres strony internetowej (URL): www.am.szczecin.pl 
Adres profilu nabywcy: www.am.szczecin.pl 
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz¹dzeñ lub formatów plików, które nie s¹ ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¥CEGO: Inny (proszê okreœliæ): 
Wy¿sza Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi¹zków miêdzy zamawiaj¹cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj¹cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj¹cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj¹ pozostali zamawiaj¹cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj¹cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj¹cych): 



I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pe³ny i bezpoœredni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak 
www.am.szczecin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.am.szczecin.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie 




Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ: 
Elektronicznie

Nie 
adres 



 

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
pisemnie (forma papierowa) 
Adres: 
Akademia Morska w Szczecinie ul. Wa³y Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin, kancelaria pok. 73a


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz¹dzeñ lub formatów plików, które nie s¹ ogólnie dostêpne

Nie 
Nieograniczony, pe³ny, bezpoœredni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL) 



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj¹cego: Dostawa kontenera wraz z wyposa¿eniem do przechowywania zapory przeciwolejowej dla Akademii Morskiej w Szczecinie 
Numer referencyjny: BZP-AG/272-4/17 
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwoœci sk³adania ofert czêœciowych 
Zamówienie podzielone jest na czêœci: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: 



Zamawiaj¹cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³¹cznie nastêpuj¹cych czêœci lub grup czêœci: 

Maksymalna liczba czêœci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkoœæ, zakres, rodzaj i iloœæ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okreœlenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreœlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenera wraz z wyposa¿eniem do przechowywania zapory przeciwolejowej dla Akademii Morskiej w Szczecinie. 2. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia okreœla za³¹cznik nr 1a do SIWZ. 3. Nomenklatura wg CPV 31710000- 3 Urz¹dzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 4. Podane przez Zamawiaj¹cego ewentualne nazwy (znaki towarowe), maj¹ charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okreœlenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj¹cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz¹dzonego opisu przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia okreœlono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakoœciowych oraz standardów, dla których okreœlenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych. 

II.5) G³ówny kod CPV: 31700000-3 
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Ca³kowita wartoœæ zamówienia (je¿eli zamawiaj¹cy podaje informacje o wartoœci zamówienia)
Wartoœæ bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca³kowita maksymalna wartoœæ w ca³ym okresie obowi¹zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy PzpNie 
Okreœlenie przedmiotu, wielkoœci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan¹ udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesi¹cach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-11-20 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreœlonej dzia³alnoœci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów 
Okreœlenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Okreœlenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolnoœæ techniczna lub zawodowa 
Okreœlenie warunków: 
Zamawiaj¹cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj¹cych czynnoœci przy realizacji zamówienia wraz z informacj¹ o kwalifikacjach zawodowych lub doœwiadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia okreœlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiaj¹cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj¹cy przewiduje nastêpuj¹ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp
Tak (podstawa wykluczenia okreœlona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp

III.3) WYKAZ OŒWIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oœwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu 
Tak 
Oœwiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŒWIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŒCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

Zamawiaj¹cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj¹cych oœwiadczeñ lub dokumentów: 1) aktualnego odpisu z w³aœciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alnoœci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj¹ wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj¹cych ofertê wspóln¹. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj¹ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³oœci. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj¹cym oœwiadczenie z³o¿one przed notariuszem, organem s¹dowym, administracyjnym albo organem samorz¹du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania.

III.5) WYKAZ OŒWIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŒCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 



III.6) WYKAZ OŒWIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŒCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiaj¹cy ¿¹da wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
Informacja na temat wadium 1. Wymagane wadium okreœlono w stosunku do wartoœci zamówienia i wynosi: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi¹ce z³otych, 00/100) 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj¹cych formach: a) pieni¹dzu na konto Zamawiaj¹cego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdnoœciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczoœci ((Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w szczególnoœci wadium w formie pieniê¿nej winno wp³yn¹æ na konto Zamawiaj¹cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieni¹dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj¹cego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca do³¹cza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców, którzy nie wnios¹ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na winno obowi¹zywaæ od dnia sk³adania ofert (a nie od dnia nastêpnego) przez ca³y okres zwi¹zania ofert¹, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treœci tych gwarancji musi w szczególnoœci jednoznacznie wynikaæ zobowi¹zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium zawieraj¹ce oœwiadczenie, ¿e zaistnia³y okolicznoœci, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 8. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niew³aœciwej formie (w tym w szczególnoœci wniesienie wadium w pieni¹dzu w sposób inny ni¿ przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek: 




IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³¹czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³¹czenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 




IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej 
Nie 
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: 




IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan¹ zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 




IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta: 

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której bêd¹ zamieszczone dodatkowe informacje dotycz¹ce dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz¹dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 




IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) 
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona: 

Nale¿y wskazaæ elementy, których wartoœci bêd¹ przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych wartoœci, wynikaj¹ce z opisu przedmiotu zamówienia: 

Nale¿y podaæ, które informacje zostan¹ udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: 
Informacje dotycz¹ce przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd¹ warunki, na jakich wykonawcy bêd¹ mogli licytowaæ (minimalne wysokoœci post¹pieñ): 
Informacje dotycz¹ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi¹zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³¹czeñ: 
Wymagania dotycz¹ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post¹pieñ, zostan¹ zakwalifikowani do nastêpnego etapu: 
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej: 




IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

parametry techniczne

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem 
Minimalne wymagania, które musz¹ spe³niaæ wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj¹cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokoœci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi¹zania stanowi¹ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj¹cy przewiduje nagrody: 

Wstêpny harmonogram postêpowania: 

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi¹zañ: 
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj¹ce minimalne wymagania, którym musz¹ odpowiadaæ wszystkie oferty: 

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj¹cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotycz¹ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz¹dzeñ informatycznych: 

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreœlenie minimalnych wysokoœci post¹pieñ: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post¹pieñ, zostan¹ zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostan¹ wprowadzone do treœci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotycz¹ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do treœci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiaj¹cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwoœci zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mog¹ nast¹piæ w nastêpuj¹cych przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotycz¹cym realizowanej umowy, który spowoduje koniecznoœæ zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcê; b) wyst¹pi¹ przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia a wiêc mieszcz¹ce siê w zakresie pojêciowym tzw. „si³y wy¿szej.”) np. pogoda uniemo¿liwiaj¹ca wykonywanie umowy, zdarzenia nie le¿¹ce po ¿adnej ze stron umowy. Strony maj¹ prawo do skorygowania uzgodnionych zobowi¹zañ i przesun¹æ termin realizacji maksymalnie o czas trwania si³y wy¿szej. Strony zobowi¹zuj¹ siê do natychmiastowego poinformowania siê nawzajem o wyst¹pieniu ww. przeszkód; c) nast¹pi koniecznoœæ wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzglêdnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkuj¹cych przesuniêciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbêdny do ich wykonania; 2) Wzór umowy stanowi za³¹cznik nr 4 do SIWZ. 3) Strony dopuszczaj¹ mo¿liwoœæ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd¹cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez koniecznoœci sporz¹dzania aneksu. 4) Gdy nast¹pi³a zmiana stawki podatku od towarów i us³ug VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokoœci ceny brutto. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): 

Œrodki s³u¿¹ce ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 
Data: 2017-07-28, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln¹ potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): 
Nie 
Wskazaæ powody: 

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog¹ byæ sporz¹dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu 
> j. polski 
IV.6.3) Termin zwi¹zania ofert¹: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania œrodków pochodz¹cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj¹cych zwrotowi œrodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³oœci lub czêœci zamówienia: 
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli œrodki s³u¿¹ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj¹cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³oœci lub czêœci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
Prawid³owo zamkniêt¹ i opisan¹ kopertê zawieraj¹c¹ ofertê (formularz wraz z dokumentami, za³¹cznikami i oœwiadczeniami ) sk³adaæ nale¿y w Akademii Morskiej w Szczecinie, Kancelaria pok. 73a., ul. Wa³y Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin, w terminie do 17.07.2017 r. do godziny 09:45

ZA£¥CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¥CE OFERT CZÊŒCIOWYCH