|
Ogłoszenie nr 510209957-N-2020
z dnia 23-10-2020 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Usługa „Druku Kalendarzy trójdzielnych + kopert z nadrukiem dla Akademii Morskiej”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego
1-2,
70-500
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 809 400, e-mail
bzp@am.szczecin.pl, faks
914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa „Druku Kalendarzy trójdzielnych + kopert z nadrukiem dla Akademii Morskiej”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP-BW/262-14/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest druk:
Usługa „Druku Kalendarzy trójdzielnych + kopert z nadrukiem dla Akademii Morskiej.”
1. Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert
a. druk kalendarze trójdzielne
Nakład 2423 szt. w tym 3 wzory główki ( 200 sztuk wzór 1,300 sztuk wzór 2, 1923 sztuk wzór 3 )
Główka
Format 360 x 240 mm
Kolor jednostronny 4x0 + lakier błysk
Kaszerowana, doklejona do pleców
Plecy
Format 360 x 600 mm
Kolor 1x0 (panton)
Karton jednostronnie bielony 300 g
Bigowanie 3 x
Kalendarium
Format 294 x 149 mm
Kolor 2x0 (panton)
Papier offset 90 g
Klejone, doklejane do pleców, układ trójstopniowy (3 oddzielne kalendaria)
Dodatkowo:
Pasek regulowany z okienkiem
Konfekcjonowanie: pakowanie po 10 sztuk
b koperty z nadrukiem
Koperty do kalendarzy 938 szt.
białe z nadrukiem (1 kolor, panton),
karton jednostronnie bielony,
format 380 x 270 mm
Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF
Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2017r., poz. 2479) Uzasadnienie prawne art. 70 ustawy PZP: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. |
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|