Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510158835-N-2019
z dnia 31-07-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Usługa druku ulotek i informatorów na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego
1-2,
70-500
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 809 400, e-mail
bzp@am.szczecin.pl, faks
914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku ulotek i informatorów na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP-BW/262-20/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest druk:
Usługa druku ulotek i informatorów na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
Informator
Nakład 17 000 szt.
Format po złożeniu 250 x 120 mm
Szycie zeszytowe po krótszym boku
40 stron
Kolor 4x4
Papier kreda błysk 130 g
Nietypowe cięcie – prawy brzeg skracany stopniowo o 8 mm cięty pod kątem ostrym (72°)
Cięcia: 1 kartka (okładka) i kolejno: 9, 6 i 4 kartki
Konfekcjonowanie – pakowanie w kartony po 200 szt.
Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy.
Ulotka
Nakład 30 000 szt.
Format przed złożeniem ok. 180 x 464 mm, po złożeniu 180 x 180 mm
Kolor 4x4
Papier kreda błysk 130 g
Nietypowe cięcie na skos pod kątem 60 stopni, 2x falcowanie,
składanie w literę „C” – „skrzydełka” ulotki do środka (jak na ilustracji)
Konfekcjonowanie: pakowanie w kartony po 500 sztuk
Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2017r., poz. 2479) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|