Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510056838-N-2019
z dnia 25-03-2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Druk kart mieszkańca SDM KORAB na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego
1-2,
70-500
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 809 400, e-mail
bzp@am.szczecin.pl, faks
914 809 575.
Adres strony internetowej (url): am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk kart mieszkańca SDM KORAB na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP-BW/262-5/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest druk:
Druk kart mieszkańca SDM Korab
a. KARTA POŚCIELOWA – 700 szt.
Format A4,
Kolor - biały,
Kolor liter – czarny,
Papier matowy.
b. KARTA MIESZKAŃCA SDM KORAB /pokoje gościnne/ - 500 szt.
Format - 11 cm x 7,5 cm,
Papier - karton 300g,
Kolor karty – jasny szary,
Kolor liter – czarny,
Druk dwustronny,
Papier matowy.
c. 3. KARTA MIESZKAŃCA SDM KORAB - 900 szt.
format 8,6 cm x 5,4 cm
kolor karty – jasny niebieski
kolor liter - czarny
papier - karton 300g
druk dwustronny
papier matowy
Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF
Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2017r., poz. 2479) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|