Szczecin: Druk ulotek i informatorów dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-BW/272-11/16
Numer ogłoszenia: 173175 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk ulotek i informatorów dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-BW/272-11/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Druku ulotki i informatory: a.Informator Nakład 20 000 szt. Format po złożeniu 250x120 mm Szycie zeszytowe po krótszym boku 32 strony Kolor 4x4 Papier kreda błysk 130 g Nietypowe cięcie - prawy brzeg skracany stopniowo o 8 mm cięty pod kątem ostrym Cięcia: 1 kartka (okładka) i kolejno: 2, 3, 2, 5, 3 kartki Konfekcjonowanie - pakowanie w kartony po 200 szt. b.Ulotka Nakład 40 000 szt. Format przed złożeniem 200x200 mm Kolor 4x4 Papier kreda błysk 130 g Nietypowe składanie w łódkę: 3x falcowanie pod kątem 45 stopni Konfekcjonowanie: pakowanie w kartony po 1000 sztuk Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę