Ogłoszenie nr 84529 - 2017 z dnia
2017-05-17 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych: nie
Postępowanie zostało przeprowadzone
przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu
zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska
w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 14512900000, ul.
ul. Wały Chrobrego 42371,
70500 Szczecin, państwo Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel. 914 809 400, faks
914 809 575, e-mail
bzp@am.szczecin.pl Adres strony internetowej (URL):
www.am.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia
Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało
udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji
I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy
wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Druk Karty mieszkańca SDM-KoRAB,
SDM-PASAT dla Akademii Morskiej w Szczecinie Numer
referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZP-BW/272-11/17 II.2) Rodzaj
zamówienia:
II.3) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:
Druk Karty mieszkańca SDM – KORAB, SDM - PASAT 1. KARTA MIESZKAŃCA SDM
PASAT ( wg wzoru) - 800 szt. • format 8,6 cm x 5,4 cm • kolor karty –
turkusowy • kolor liter - czarny • papier - karton 300g • druk dwustronny
• papier matowy 2. KARTA MIESZKAŃCA SDM PASAT /pokoje gościnne/ - 1000
szt. • format 11 cm x 7,5 cm • papier - karton 300g • kolor karty –
jasny zielony • kolor liter – czarny • druk dwustronny • papier matowy
1. KARTA MIESZKAŃCA SDM KORAB ( wg wzoru) - 800 szt. • format 8,6 cm x
5,4 cm • kolor karty – jasny pomarańcz • kolor liter - czarny • papier -
karton 300g • druk dwustronny • papier matowy Zleceniodawca
dostarczy pracę w formie PDF Druk odbędzie się na materiałach
własnych Wykonawcy. . 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez
wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów,
dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków
towarowych. 3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i
dostawy. II.4) Informacja o częściach
zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79823000-9 Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia
dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje
dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia
postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez
VAT750.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O
OFERTACH
Liczba otrzymanych
ofert2 w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich
przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba
otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą
elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO
ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kampol Sp. z o. o., ,
ul. Parkowa 11A,
70-895, Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii
Europejskiej: nie
Skrót literowy
nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii
Europejskiej: nie
Skrót literowy
nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA
O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość
umowy 824,10 Oferta z najniższą ceną/kosztem
824,10 > Oferta z najwyższą
ceną/kosztem 1365,30 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat
podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania
części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie
powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z
WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy
podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie na usługę druku można
przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość
zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej
5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie
dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest
mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów,
od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi
Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735). Uzasadnienie
prawne art. 70 ustawy PZP: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie
zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi
powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość
zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8
|
|