Szczecin: Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-BW/272-15/16
Numer ogłoszenia: 156217 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-BW/272-15/16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert druk kalendarze trójdzielne Nakład 1878 szt. w tym 2 wzory główki ( 350 sztuk wzór 1 - 1528 sztuk, wzór 2 - 350 sztuk Główka Format 360 x 240 mm Kolor jednostronny 4x0 + lakier błysk Kaszerowana, doklejona do pleców Plecy Format 360 x 820 mm Kolor 1x0 (panton) Karton jednostronnie bielony 300 g Bigowanie 3 x Kalendarium Format 294 x 149 Kolor 2x0 (panton) Papier offset 90 g Klejone, doklejane do pleców, układ trójstopniowy (3 oddzielne kalendaria) Dodatkowo: Pasek regulowany z okienkiem Konfekcjonowanie: pakowanie po 10 sztuk koperty z nadrukiem Koperty do kalendarzy 575 szt. białe z nadrukiem (1 kolor, panton), karton jednostronnie bielony, format 380 x 270 mm Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15268,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15788,03
Oferta z najniższą ceną: 15788,03 / Oferta z najwyższą ceną: 19466,23
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735). Uzasadnienie prawne art. 70 ustawy PZP: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.