Szczecin: Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-BW/272-15/16
Numer ogłoszenia: 156217 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-BW/272-15/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Druk kalendarzy trójdzielnych i kopert druk kalendarze trójdzielne Nakład 1878 szt. w tym 2 wzory główki ( 350 sztuk wzór 1 - 1528 sztuk, wzór 2 - 350 sztuk Główka Format 360 x 240 mm Kolor jednostronny 4x0 + lakier błysk Kaszerowana, doklejona do pleców Plecy Format 360 x 820 mm Kolor 1x0 (panton) Karton jednostronnie bielony 300 g Bigowanie 3 x Kalendarium Format 294 x 149 Kolor 2x0 (panton) Papier offset 90 g Klejone, doklejane do pleców, układ trójstopniowy (3 oddzielne kalendaria) Dodatkowo: Pasek regulowany z okienkiem Konfekcjonowanie: pakowanie po 10 sztuk koperty z nadrukiem Koperty do kalendarzy 575 szt. białe z nadrukiem (1 kolor, panton), karton jednostronnie bielony, format 380 x 270 mm Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15268,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę