Szczecin: Druk czasopisma Akademickie Aktualności Morskie ( 4 publikacje drukowane raz na kwartał po 350 sztuk razem 1400 czasopism), BZP-AG/272-2/15
Numer ogłoszenia: 28507 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk czasopisma Akademickie Aktualności Morskie ( 4 publikacje drukowane raz na kwartał po 350 sztuk razem 1400 czasopism), BZP-AG/272-2/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Druk czasopisma Akademickie Aktualności Morskie ( 4 publikacje drukowane raz na kwartał po 350 sztuk razem 1400 czasopism); Nakład: 4 x 350sztuk objętość: 32 stron + okładka format: A4, nakład: 350 egzemplarzy dla 1 numeru, okładka: kreda 250 gram, jednostronnie laminowany , kolor 4 + 4; środki: kreda błysk 130 gram, kolor 4 + 4, oprawa: zeszytowa, szyta po dłuższym boku, 2 zszywki druk: offsetowy. Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF. Przedmioty zamówienia otrzyma ISSN nadany przez Zamawiającego 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14896,00
Oferta z najniższą ceną: 14896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16002,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2263).