Akademia Morska w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500269697-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
Akademia Morska w Szczecinie: Usługa ubezpieczenia statku Nawigator XXI wraz z aparaturą badawczą i pojazdem podwodnym Hyball

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630752-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000, ul. Wały Chrobrego  1-2, 70-500   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 809 400, e-mail bzp@am.szczecin.pl, faks 914 809 575.
Adres strony internetowej (url): http://www.am.szczecin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ubezpieczenia statku Nawigator XXI wraz z aparaturą badawczą i pojazdem podwodnym Hyball
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP-MS/272-11/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia statku Nawigator XXI wraz z aparaturą badawczą i pojazdem podwodnym Hyball. Realizacja nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ/ załącznik nr 1 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 4. Nomenklatura wg CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe 66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66514150-2 Usługi ubezpieczenia statków 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516300-3 Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej 66515300-6 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66514200-8 Usługi ubezpieczenia towaru 5. Dodatkowe informacje, które mogą mieć wpływ na sporządzenie oferty – skalkulowanie ryzyka: 1) Przebieg szkodowości za ostatnie trzy lata polisowe, tj. 2016-2018 wg stanu na dzień 24.09.2018: - nie było wypłat i nie ma aktualnie rezerw dotyczących szkód doznanych lub wyrządzonych przez jednostkę NAWIGATOR XXI, - odnośnie ryzyka 01/39 (NNW członków załogi) otwarta szkoda w której nie było wypłat, a rezerwa w niej wynosi 25 tys. PLN. 2) Informacje odnośnie remontów statku Nawigator XXI: przegląd pośredni statku – kwiecień 2016, remont silnika głównego – marzec 2016, przegląd odnowieniowy statku – październik 2017.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8

Dodatkowe kody CPV: 66512100-3, 66514150-2, 66515000-3, 66516300-3, 66515300-6, 66514110-0, 66514200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 115000
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87
Kod pocztowy: 00-805
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 109184.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109184.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109184.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych